Vorige week had ik een afspraak gemaakt bij m'n nieuwe tandarts (intake). Netjes opgebeld en volgende week dinsdag kan ik erheen. Maar ik moest wel even mijn oude dossier meenemen. Dus ook de oude tandarts opgebeld en gevraagd of ik dat kon ophalen. Jaa, kon wel. Ik blij. Echter ben ik het toen vergeten (stomstomstom!), dus nu heb ik een probleem. In de weekenden zit ik in Twente, doordeweeks in Nijmegen. Ik kan dus niet even dinsdag op en neer reizen, voor dat dossier.
Tevens moet ik voor woensdag langs de studentenhuisvesting voor een nieuwe kamer. Echter heb ik die brief niet gekregen (toeval dat ik mailde en het zo te weten kwam, anders had ik echt een probleem gehad), want die is naar het oude adres van m'n moeder verstuurd.. Waar ze al sinds maart niet meer woont. De nieuwe eigenaars nemen de telefoon niet op en nu heb ik dus ook dat probleem erbij. Ik hoop maar dat ze het accepteren zonder brief, maar die kans is niet zo groot..
Verder kom ik nu ook niet zo goed overeen met m'n moeder. In de weekenden zit ik dus bij haar. Maar de laatste paar weken is ze gigantisch down. Haar ex had het uitgemaakt en daar moet ze nog elke dag om huilen (iedereen zegt dat het een eikel is en dat weet ze zelf ook, maar ze wilt het niet zien.. Liefde maakt blind enzo). Daardoor heeft ze ook een erg kort lontje. Zo kreeg ik de wind van voren omdat ik niet meteen ja zei op een aanbod om te lessen (rijles). Ik moest maar alles aan de kant zetten ervoor.
Ook werd ik voor gek verklaard, omdat ik betaal als bijrijdster. En net vloog ze ook weer uit haar slof, omdat ik vroeg of ze even die mensen uit ons oude huis wou bellen. Ik had zelf moeten bellen (zonder nummer?) en ik moet alles zelf maar regelen en blabla. Nou, sorry dat ik er niet eerder aan had gedacht hoor :SIk baal als een stekker dat ik dus die twee papieren niet heb en het liefst pak ik nu nog de trein naar Nijmegen. Maargoed, daar zit ik dan ook maar een beetje niks te doen.. Hier kan ik tenminste nog knuffelen met de beesten en wandelen met de hond. Dat is echt de enigste reden dat ik al die tijd nog naar Twente ga, want zo gezellig is het hier niet. Mijn zusje terroriseert de boel, mam kan nergens meer tegen en ik zit er al die tijd bij de boel gezellig te houden.. Nee, de beesten zijn de enige reden dat ik hier nog kom..
Zo, dat lucht al iets op, maar het blijft niet leuk

Maar idd, relativeren, er zijn ergere dingen. Dus, huphup, naar je paardje, en weer blij thuiskomen!