Ik baal gigantisch.. Even van me af schrijven..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Ik baal gigantisch.. Even van me af schrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 15:38

Ik moet even van me afschrijven :o
Vorige week had ik een afspraak gemaakt bij m'n nieuwe tandarts (intake). Netjes opgebeld en volgende week dinsdag kan ik erheen. Maar ik moest wel even mijn oude dossier meenemen. Dus ook de oude tandarts opgebeld en gevraagd of ik dat kon ophalen. Jaa, kon wel. Ik blij. Echter ben ik het toen vergeten (stomstomstom!), dus nu heb ik een probleem. In de weekenden zit ik in Twente, doordeweeks in Nijmegen. Ik kan dus niet even dinsdag op en neer reizen, voor dat dossier.
Tevens moet ik voor woensdag langs de studentenhuisvesting voor een nieuwe kamer. Echter heb ik die brief niet gekregen (toeval dat ik mailde en het zo te weten kwam, anders had ik echt een probleem gehad), want die is naar het oude adres van m'n moeder verstuurd.. Waar ze al sinds maart niet meer woont. De nieuwe eigenaars nemen de telefoon niet op en nu heb ik dus ook dat probleem erbij. Ik hoop maar dat ze het accepteren zonder brief, maar die kans is niet zo groot..
Verder kom ik nu ook niet zo goed overeen met m'n moeder. In de weekenden zit ik dus bij haar. Maar de laatste paar weken is ze gigantisch down. Haar ex had het uitgemaakt en daar moet ze nog elke dag om huilen (iedereen zegt dat het een eikel is en dat weet ze zelf ook, maar ze wilt het niet zien.. Liefde maakt blind enzo). Daardoor heeft ze ook een erg kort lontje. Zo kreeg ik de wind van voren omdat ik niet meteen ja zei op een aanbod om te lessen (rijles). Ik moest maar alles aan de kant zetten ervoor. 8)7 Ook werd ik voor gek verklaard, omdat ik betaal als bijrijdster. En net vloog ze ook weer uit haar slof, omdat ik vroeg of ze even die mensen uit ons oude huis wou bellen. Ik had zelf moeten bellen (zonder nummer?) en ik moet alles zelf maar regelen en blabla. Nou, sorry dat ik er niet eerder aan had gedacht hoor :S

Ik baal als een stekker dat ik dus die twee papieren niet heb en het liefst pak ik nu nog de trein naar Nijmegen. Maargoed, daar zit ik dan ook maar een beetje niks te doen.. Hier kan ik tenminste nog knuffelen met de beesten en wandelen met de hond. Dat is echt de enigste reden dat ik al die tijd nog naar Twente ga, want zo gezellig is het hier niet. Mijn zusje terroriseert de boel, mam kan nergens meer tegen en ik zit er al die tijd bij de boel gezellig te houden.. Nee, de beesten zijn de enige reden dat ik hier nog kom.. ;(

Zo, dat lucht al iets op, maar het blijft niet leuk ;(

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 15:44

Nee inderdaad, niet leuk. En nu de oplossing ;)
Als jij nu eens naar de bakker loopt met de hond, ondertussen even geniet van het mooie lenteweer en de praktische problemen wat relativeert, wat 'to do' telefoons in je hoofd overloop, en terug naar huis keert met een taart als verrassing voor moeder en zusje!
Als iedereen er door zit of een kort lontje heeft, moet jij misschien het initiatief nemen om de dingen even te relativeren, en te zorgen dat iedereen vandaag heel even een 'oh dat was toch wel gezellig' moment heeft :(:)
tandarts: die gaat er mee kunnen leven dat je geregeld hebt dat het dossier nagestuurd (gebracht) wordt
huisvesting: bel ze, zij hebben die brief verstuurd, leg het probleem alvast uit aan de telefoon, ze hebben die brief vast en zeker in kopie ;)
Laatst bijgewerkt door Ruga op 12-04-09 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieffiefi

Re: Ik baal gigantisch.. Even van me af schrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 15:47

Het is pasen en zondag.... Een taart zal niet gemakkelijk te vinden zijn..

Als mijn moeder zo doet onwijk ik haar..

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 15:49

't was maar een idee die taart, ik wil zeggen dat je geluk moet maken, dat komt niet vanzelf aanwaaien.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 15:49

Bandida schreef:
Nee inderdaad, niet leuk. En nu de oplossing ;)
Als jij nu eens naar de bakker loopt met de hond, ondertussen even geniet van het mooie lenteweer en de praktische problemen wat relativeert, wat 'to do' telefoons in je hoofd overloop, en terug naar huis keert met een taart als verrassing voor moeder en zusje!
Als iedereen er door zit of een kort lontje heeft, moet jij misschien het initiatief nemen om de dingen even te relativeren, en te zorgen dat iedereen vandaag heel even een 'oh dat was toch wel gezellig' moment heeft :(:)
tandarts: die gaat er mee kunnen leven dat je geregeld hebt dat het dossier nagestuurd (gebracht) wordt
huisvesting: bel ze, zij hebben die brief verstuurd, leg het probleem alvast uit aan de telefoon, ze hebben die brief vast en zeker in kopie ;)

Niks meer aan toe te voegen!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 15:52

Bandida schreef:
't was maar een idee die taart, ik wil zeggen dat je geluk moet maken, dat komt niet vanzelf aanwaaien.

Hihi, ik maakte een grapje. Maar met het relativeren heb je gelijk in; als de 1 een kort lontje heeft en ik krijg de wind van voren schiet dat bij mij verkeerd en heb ik automatisch ook een kortere lont..

Dan werkt het bij mij het beste naar mijn paardje te gaan en hem lekker bezig zien in de paddock.. Dan kom ik weer volledig ontspannen thuis en kan er weer gepraat worden ±D

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 16:44

Lieffiefi schreef:
Dan werkt het bij mij het beste naar mijn paardje te gaan en hem lekker bezig zien in de paddock.. Dan kom ik weer volledig ontspannen thuis en kan er weer gepraat worden ±D

Bravo! that's the spirit ;)

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 18:54

Ik kan me je frustratie goed voorstellen, TS. Bij mij helpt t ook als ik t even van me kan aftypen op msn. Of ik bel mn vriendinnen/vriendje, en verveel hun met mn verhaal :P Maar idd, relativeren, er zijn ergere dingen. Dus, huphup, naar je paardje, en weer blij thuiskomen!

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:08

Wel vervelend allemaal, maar meid, zucht een keer, en zeg tegen jezelf: Alles komt goed!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:08

Zo belangrijk zijn die papieren niet hoor...
Foto's e.d. worden allemaal gewoon vergoed door de verzekering.
Waarschijnlijk dat er nu dan nieuwe foto's gemaakt moeten worden, maar dat is dus niet zo erg.