Mijn ouders willen mij niet meer zien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

damiano

Mijn ouders willen mij niet meer zien.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 07:06

Ik weet niet hoe ik moet beginnen, maar ik moet het van mij af zetten. :o :o :o
Ik sta in de scheiding, en ik heb mij in de tussentijd in een andere man verkeken. Hij is niet het soort man waar je je naartoe omdraait! Hij is 14 jaar ouder, hij is beroepsspringreider. Hij zit nu al sinds 37 jaar op paarden, en in de loop van de tijd het hij veele breuken en andere dingen gekregen, die zijn lichaam niet jonger erop maken. Hij loop tamelijk krom, want hij moet nu nieuwe knieprotesen krijgen. Hij heeft zijn schoudersleutelbeen gebroken gehad, en zijn neus, vingers, en tenen zijn ook al een paar keer in zijn leven gebroken geweest. Hij is erop getreineerd voor jonge paarden in te reiden.
Nu het volgende, het is mijn grote liefde, en ik zal hem met niks in de wereld willen omruilen. Hij is superlief voor mijn zoon en mij, en mijn jonge van 6 jaar heeft hem meteen in zijn hart opgenomen. Het was alles perfekt tot voor 2 dagen terug!!!!

Heb een huis gekocht, en daar zijn nog een aantal werkzaamheden te doen, dus ik dacht, in plaats dat mijn vader dit alles moet doen,heb ik mijn vriend gevraag, ons een grote aanhanger te bezorgen, om daar al het drek en beton op te laden, voor het niet klein te maken, en het in tuten te vervrachten.
Hij zij, Nadia, dat is helemaal geen probleem, maar ik zal je vader ook die dag met het werk in het huis helpen, zo hoeft die niet alles alleen te doen. :(:)
Zo gedaan, hebben wij die dag 8 uur gewerkt, en aan het einde van de dag heeft mijn vader gemerkt, dat er iets tussen ons is. Hij is een italiaan van het zuiden van italie, en natuurlijk al sinds jaren een tyran in het huis geweest. Ik deed niks goed genoeg, en ik ben het zwarte schaap van de familie omdat ik in zijn ogen alles verkeerd heb gedaan. Het komt ook nog erbij, dat mijn oeders alleen mij hebben, dus ik heb geen broer of zus.

Nu willen zij mij niet meer zien, omdat ik in hun ogen een verliezer ben, en dat ik heel laag met mijn vriend ben gevallen. Ze hebben gezegd dat zij zich voor mij schamen, en dat hij een gehandikapte man is, en veel te oud voor mij!!! (mijn oeders hebben ook 10 jaar verschil) Ze hebben gezegd, dat zij hopen dat ik mijn vriend moet laten, anders zullen zij er nooit meer voor mij zijn. Maar ze willen natuurlijk mijn kind verder zien. Ik vind dat ook normaal, omdat mijn zoon niet zonders zijn opa en oma moet opgroeien. :o

Ik weet niet meer verder, ben aan het einde. mijn vader is zijn heele leven al zo hart geweest, als er iets was wat hem niet ging, daarom hebben zij ook heelemaal geen vrienden, door het karakter van mijn vader. Ik heb met mijn moeder een heel goed kontakt gehad, maar nu staat zij ook aan de kant van mijn vader. Ik weet dat ik 34 jaar oud ben, maar zo een situatie wil ik niet.
Ik heb nu veel geschreven, maar dit is nog niet alles van het verhaal. Het duurt jaren voor alles op het blad te krijgen.
Wil A.U.B. geen reakties die hier niet thuis horen, wil mijn verhaal alleen maar met jullie delen.
Hartelijk dank voor het lezen, heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. |(
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 17-04-09 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [HK] -> [LZP]

damiano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 07:53

Zo ziet mijn vriend eruit. Je kan niet veel zien, maar ik hoop dat jullie een klein oordeel kunnen maken. :o

[edit]
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 17-04-09 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Afbeelding verwijderd.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 08:31

Je verhaal is me niet helemaal duidelijk hoor. Je vader is een tiran en na die dag samen werken in huis hebben je ouders gezegd dat ze er niet achter stonden? Zit het zo?

Verder kan ik er niet zoveel over zeggen, je zou altijd twee kanten van zo'n verhaal moeten horen om tot een goeie reactie te komen. Jij komt met jouw verhaal, maar het kan heel goed zijn dat er voor je ouders nog heel andere dingen spelen die jij niet kunt benoemen omdat je ze simpelweg niet ZIET als een probleem, terwijl zij dat wel doen. Dus je vraagt om een oordeel, maar niemand kan op basi van 1 verhaal een goed oordeel geven.

Wil je dat het weer goed komt met je ouders? Dan moet je erover nadenken wat de beste weg is om dat voor elkaar te krijgen. Geef het anders gewoon wat tijd en laat ze zien dat jullie een goed en gelukkig stel zijn. Dan komt het vaak vanzelf weer goed. Als jullie geen gelukkig en tevreden stel worden, soit, dan hebben ZIJ gelijk gehad.

damiano

Re: MIJN OUDERS WILLEN MIJ NIET MEER ZIEN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 09:19

Nee, naar een dag samen met mijn nieuwe vriend in het huis werken, samen met mijn ouders, wisten hun dat er iets tussen mij en mijn nieuwe vriend is!!!! mijn ouders wisten noch niks van hem, maar daarna hebben ze gezegd ze willen mij niet meer zien, omdat mijn nieuwe vriend niet in hun voorstelling past, wat hun zich voor mij uitgedacht hadden. Ik moest een groot, mooi, intellegent, met veel geld, die lief voor mij en mijn zoon is, dat wilden mijn ouders zien. Dus nu hebben ze gezegd ik ben met de gebochelte van de notre dame samen. Daarom willen zij mij niet meer zien!!!!