Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sammy1 schreef:hallo,
nou ik ben net op mijn beeldscherm aan het kijken zit er precies naat het beeld scherm een hele maar echt een hele dikke vette spin op de muur,
dat is nou werkelijk mijn grootste angst,
wie heeft er nog meer bang voor spinnen?

Had hij in zijn waterglas (die hij voor het gemak snel geleegd had in een plant) een mega spin gevangen!!! Heb hem gezien op gepaste afstand, om natuurlijk vervolgens te gillen. Ding liep klaarblijkelijk gewoon over de vloer in de woonkamer. Ben bijzonder blij dat hij thuis was. 
Nickytje schreef:Als ze gewoon ergens stilletjes zitten geef ik er niet zoveel om.
Maar als ze dicht in mijn buurt zijn of als ze ineens beginnen te rennen dan gil ik de longen uit m'n lijf
Eén keer checkte ik niet of er geen spin in bad zat, vulde m'n badje en ging erin zitten. Komt er 5 minuten later
zo'n dikke vette spin langs drijven. Ik ben nog nooit zo snel het bad uit gestapt/gevallen![]()
Toen moest ik uiteraard wachten op mijn 'redder' die het stopje durfde uit te trekken want NO way dat ik nog
in dat water kwam. Bah!

.
.
Gelukkig woon ik nog thuis en is er altijd wel een dappere vader/moeder in de buurt om de spin een kopje kleiner te maken of buiten te zetten
)
.
(met een soort van pinnetje aan de onderkant, zodat je hem ook aan het plafond kan 'plakken') en die legde hij echt overal neer, waardoor ik dus weer helemaal in paniek begon te krijsen en mijn ouders dus iedere keer om de haverklap mij konden kalmeren en mijn broertje weer op zijn donder kreeg (ben zelfs een keer uit mijn toenmalige hoogslaper gesprongen omdat hij dat ding aan me plafond had geplakt
)
). Ik wil hem dus oppakken en hij loopt opeens weg.... Ik dacht dat ik erin bleef! Zelfs me ouders die totaal niet bang zijn durfden hem niet te pakken
.