Frustratie dag!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Frustratie dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 15:56

:( :( :(

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( moet ff mijn frustraties kwijt!!

ten eerste werd ik gebeld door de nederlandse energie maatschappij... ze hadden me al 10 dagen lang proberen te bellen.. elke keer nam ik niet op omdat ze met een geheim nummer belden en ik al dondersgoed wist dat het om zo'n verkoopster ging.. na 10 keer niet opnemen was de boodschap schijnbaar nog niet duidelijk.. en ik was het zat dus nam op }:)
maar goed..ze konden mij een goedkopere rekening bezorgen >;)
gesprek ging als volgt:

mevrouw: goedendag blablabla ik kan uw rekeningen goedkoper maken
ik: hoe weet u hoeveel ik nu betaal dan?
mevrouw: (langse stilte) uhmm dat weet ik niet maar ik kan u een goedkoper tarief bieden
ik: nogmaals.. hoe weet dan nu hoeveel ik nu betaal??
mevrouw: (nog langere stilte) dat kan ik idd niet weten mevrouw blabla
ik: ik heb hier helemaal geen zin in.. eerst bellen jullie 10 keer op, er word niet opgenomen en schijnbaar is de boodschap nog niet duidelijk!! haal me aub van die lijst af en val me niet meer lastig! :(
mevrouw: oke mevrouw..

pffff word er zo schijtziek van! heb ze al meerdere keren aangegeven dat ik geen interesse heb, dat ze me van de lijst af moeten halen en TOCH bellen ze me elke keer weer!!

daarna kreeg ik een rekening binnen van UPC.. die mensen snappen er ook niks van! er is nog geen enkele rekening binnen gekomen die WEL klopte!! :( :(

zo dat is eruit!!
*adem in, adem uit

Mars

Re: Frustratie dag!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:58

Ach meid, het is zonde om je daar zo druk over te maken, ik snap dat het heel irritant is, maar het is het niet waard om je energie aan te verscpillen joh :)

Heb je je misschien al ingeschreven bij www.infofilter.nl ? Is een gratis dienst die je nummer wist uit de meeste callcentre bestanden, het scheelt hier zeker 80% in vervelende belletjes :j

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 15:59

Adem in, adem uit en ga van het lekkere weer genieten :)
Weet dat het vervelend is, maar het is zonde van je tijd om je er druk om te maken :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 16:04

Mas schreef:
Ach meid, het is zonde om je daar zo druk over te maken, ik snap dat het heel irritant is, maar het is het niet waard om je energie aan te verscpillen joh :)

Heb je je misschien al ingeschreven bij http://www.infofilter.nl ? Is een gratis dienst die je nummer wist uit de meeste callcentre bestanden, het scheelt hier zeker 80% in vervelende belletjes :j

nee had ik nog niet gedaan.. ga ik gelijk doen :P thx
ik snap ook echt niet hoe ze aan mijn nummer komen.. ze wist mijn adres ook precies op te noemen..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:05

Waar maak je je druk om, en zeker met dit weer :Y).
Ga lekker in het zonnetje zitten met een rose'tje, geniet van het mooie weer en fiets de energiemaatschappij ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:08

Ik zie dat je in rotterdam woont..wees er dan maar op berekend dat ze ook nog eens langs je huis gaan, hebben ze bij mij ook gedaan en dan echt heel erg dwingend zijn

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:10

ooeeeehhh balen !

ik heb hetzelfde probleem ( alweer, pffff )

dan bellen ze en vragen ze of ik misschien mevrouw ponte ben.
mijn vriendje heet ponte en staat idd ingeschreven op dit adres, maar ik heet geen ponte en ben dus niet hier ingeschreven.
dan komt de vraag woon jij op de vieram....straat 6* b ?
ja dat klopt mevrouw ...
mag ik dan ter controle je geboorte datum want uw straat heeft
grote kans om een prijs te winnen en of ik wil mee doen.
( kost je natuurlijk altijd geld )

jammer genoeg heb ik al bij de eerste vraag mijn twijfels omdat
er hier geen mevr. ponte woont en vraag ik of ze misschien
iemand anders kunnen lastig vallen met dit spelletje en me voortaan niet meer terug te bellen ....

dus tjah agggg

maar ik kan je frustratie goed indenken

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:10

Bij infofilter wordt je niet meer op nieuwe lijsten gezet, niet uit bestaande lisjten gehaald.. als jij ooit hebt aangegeven interesse te hebben kunnen ze je gewoon bellen. Als je geen interesse hebt kun je dat zeggen en dan kunnen ze je niks maken. Als je niet opneemt dan weten ze niet dat je geen interesse hebt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:11

@jarco, heb je adres gelijk al door hoor haha, ik heb heel dichtbij jou gewoont op de heemraadsingel, wel grappig

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 16:13

Kristie schreef:
Waar maak je je druk om, en zeker met dit weer :Y).
Ga lekker in het zonnetje zitten met een rose'tje, geniet van het mooie weer en fiets de energiemaatschappij ;)

welk zonnetje..??

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 16:14

_Cindy schreef:
Bij infofilter wordt je niet meer op nieuwe lijsten gezet, niet uit bestaande lisjten gehaald.. als jij ooit hebt aangegeven interesse te hebben kunnen ze je gewoon bellen. Als je geen interesse hebt kun je dat zeggen en dan kunnen ze je niks maken. Als je niet opneemt dan weten ze niet dat je geen interesse hebt..

maar het rare is.. ik heb nooit ergens aan gegeven dat ik dit wil.. ik heb een geheim mobiel nummer.. heb me nergens geregistreerd juist om dit soort dingen te voorkomen

en ze wist wel mijn adres op te noemen.. tot toevoeging aan toe
terwijl dit niet eens mijn huis is en ik niet eens de rekeningen betaal 8-)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:19

meid waar maak je je druk om..
er zijn vele ergere dingen in de wereld :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:20

_Cindy schreef:

Hm, toch zijn de telefoontjes bij ons heel drastisch verminderd sinds we aangemeld zijn. Het is in ieder geval de moeite waard om even in te schrijven denk ik :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 16:22

het ergste vind ik eigenlijk nog dat gedeelte van UPC.. er word elke maand te veel van mijn rekening afgeschreven en dat zouden ze dan weer verrekenen met de komende nota's.. dat is niet gebeurt.. ze hebben juist WEER teveel afgeschreven! :(

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:23

Klinkt echt gemeen maar zo werkt het; ik heb namelijk zelf voor de Nederlandse Energie Maatschappij gewerkt.

Zeg dat de mevrouw die ze zoeken overleden is. Dan word je namelijk 9 vd de 10 x uit het volledige systeem gegooit

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 16:29

Lieffiefi schreef:
Klinkt echt gemeen maar zo werkt het; ik heb namelijk zelf voor de Nederlandse Energie Maatschappij gewerkt.

Zeg dat de mevrouw die ze zoeken overleden is. Dan word je namelijk 9 vd de 10 x uit het volledige systeem gegooit

nice :D
maar krijg ik daar dan geen problemen mee? dat ik ineens uitgeschreven word bij de gemeente? haha :P

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:32

Zou kunnen dat iemand anders jouw nr opgegeven heeft, gebeurt ook nog weleens. En als je dan niet opneemt snappen ze dat natuurlijk ook niet haha.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:34

De opmerking om geen ENERGIE te verspillen aan telefoontjes van energiemaatschappijen vind ik een hele goeie!!! :D:D

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:35

LimaMambo schreef:
Lieffiefi schreef:

nice :D
maar krijg ik daar dan geen problemen mee? dat ik ineens uitgeschreven word bij de gemeente? haha :P

Nee... Dat kunnen hun nooit doen!
Neem gewoon op zonder je naam te noemen, daarna word gevraagd goedemiddag ik ben opzoek naar mw. Bokker, dan zeg je gewoon die is recent overleden! Zeer waarschijnlijk is de telefoniste dan zo geschrokken dat er gestameld word. Dan word je op 'recht van verzet' gezet.

Als dit te drastisch is zeg je direct zet mij nu op recht van verzet!

Met recht van verzet word je namelijk ook direct uit het systeem gehaald :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 16:37

haha oke dank je voor de tip :D
die ga ik onthouden voor de volgende keer :P

dan ga ik net doen alsof ik keihard moet janken!! whaha

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:13

LimaMambo schreef:
haha oke dank je voor de tip :D
die ga ik onthouden voor de volgende keer :P

dan ga ik net doen alsof ik keihard moet janken!! whaha

Haha ik had, als ik daar nog had gewerkt, jou echt niet aan de telefoon moeten krijgen... Dan had ik mijzelf geen houding meer kunnen geven..

Ontopic; Ik irriteerde me er zo erg aan dat ik gebeld werd met mooie aanbiedingen dat ik een ander nummer genomen heb.. Nu heb ik nergens meer last van! :D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:15

ppfff kloppen je rekeningen van upc niet?
dat wordt nog wat bij mij dan...

ik probeer internet te regelen van UPC. helaas woon ik in een studenten complex en kun je daar alleen internet bij upc afsluiten..
maar WAT een idioten daar zeg..
alsof ze als selectie middel voor hun sollicitanten het laagste IQ hanteren.. wat een regelrechte dombo's.. pffff
ik ben al ruim een maand bezig met bellen, bellen, nog eens bellen, weer bellen, terug bellen enz.
nu HEB ik eindelijk dat pakket opgestuurd gekregen... moet ik een of ander kastje op mn hoofdaansluiten zetten en dat kastje past dus gewoon niet.. met geen mogelijkheid.
Nou zou je denken, er wonen daar ruim 1000 studenten. die waarschijnlijk allemaal internet bij UPC hebben.. AL die containers zijn EXACT hetzelfde ingericht.. en dan NOG maken ze eerst 4 keer een fout in mn bestelling, moeten ze m 4 keer opnieuw bestellen, en dan leveren ze eindelijk iets af en dan past het niet... aaaargh.
ik ben er nu al helemaal klaar mee.
Als straks ook nog eens de rekeningen niet gaan kloppen ga ik de eerste de beste medewerker die ik aan de telefoon krijg toch eens even de volle laag geven.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 19:20

Wij worden al weken gestalkt door onbekend.
Als wij opnemen, zegt die kerel niks.
Dus wij nemen anoniem niet op.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 12:22

Zwitsal schreef:
ppfff kloppen je rekeningen van upc niet?
dat wordt nog wat bij mij dan...

ik probeer internet te regelen van UPC. helaas woon ik in een studenten complex en kun je daar alleen internet bij upc afsluiten..
maar WAT een idioten daar zeg..
alsof ze als selectie middel voor hun sollicitanten het laagste IQ hanteren.. wat een regelrechte dombo's.. pffff
ik ben al ruim een maand bezig met bellen, bellen, nog eens bellen, weer bellen, terug bellen enz.
nu HEB ik eindelijk dat pakket opgestuurd gekregen... moet ik een of ander kastje op mn hoofdaansluiten zetten en dat kastje past dus gewoon niet.. met geen mogelijkheid.
Nou zou je denken, er wonen daar ruim 1000 studenten. die waarschijnlijk allemaal internet bij UPC hebben.. AL die containers zijn EXACT hetzelfde ingericht.. en dan NOG maken ze eerst 4 keer een fout in mn bestelling, moeten ze m 4 keer opnieuw bestellen, en dan leveren ze eindelijk iets af en dan past het niet... aaaargh.
ik ben er nu al helemaal klaar mee.
Als straks ook nog eens de rekeningen niet gaan kloppen ga ik de eerste de beste medewerker die ik aan de telefoon krijg toch eens even de volle laag geven.

sterkte.. :P
als je ze belt zijn het net robotten.. zeggen elke keer het zelfde riedeltje..