Welke bh onder een corset?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mireya

Welke bh onder een corset?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 08:37

Hoi :)
Ik heb laatst een heel mooi corset gekocht. Ik vind het wel prettig om een bh eronder te dragen dus heb ik zo'n bh erbij gekocht zonder bandjes. Staat van voren mooi... Maar van de achterkant zie je die band nog helemaal omdat mijn corset lager is.
Nou maakte ik me daar niet druk over omdat er toch een vestje in de winter over moest. Maar nu word het wel erg warm en wil graag het vestje uit kunnen doen zonder zo'n hele bh sluitingsband op mijn rug te hebben. :j
Wie weet wat er onder kan zonder dat iemand het ziet? Waar kan ik dat verkrijgen en hoe duur is zo'n bh ongeveer?
Groetjes :)

esther_sonja

Re: Welke bh onder een corset?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 09:52

ja, ehm je kan de bh band zeg maar naar beneden zetten met knipjes. gewoon haarschuifjes. Doe ik ook wel eens, niemand die het opvalt.

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 14:16

Ik heb pas bij de Livera een multi-way Bh gekocht van After Eden (ofzo?)

http://bodyfashion.fashion.nl/fashion.aspx?ma=2748x226

Als je dan naar beneden scrolt, dan zie je een plaatje van een mogelijkheid waarbij de bandjes laag op de rug kruisen en daarna op je buik worden vastgemaakt. Hierdoor komt de sluiting lager te liggen en zie je hem dus hopelijk niet. De BH zit bij mij verder heel goed, en mocht het nog niet laag genoeg zijn dan krijg je er ook nog doorzichtige bandjes bij..

En ook nog eens: hij was bij mij maar 20 euro, dus nog niet eens zo veel :)

en nog een toevoeging, hij is ook heel goed strapless te dragen, dus dan heb je ook gaan last van bandjes op je schouders enzo
Laatst bijgewerkt door Inguhh op 11-04-09 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 14:17

bij hunkemoller verkopen ze daar special stukken voor die zijn 9,99

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 14:19

en bij de H&M verkopen ze hele lange bandjes die je aan beide zijden vast kunt maken en dan rond je middel zodat hij toch strak zit, maar de achterkant naar beneden getrokken wordt :)

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:33

Ik zou je bh met speldjes ofzo aan je corset vastmaken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:46

waarom zou je een bh onder een corset aan doen?
ik vind dat nml voor geen meter zitten :D

ik vier al een paar jaar carnaval in een corsetje, zowel met een achterkant 'van "gaas" als met een vetersluiting achter waardoor je een BH dus bij alletwee ziet zitten.
De enige die je niet zal zien bij mij corsetjes is een strapless bh met doorzichtige band op je rug, maar dat vind ik niet fijn zitten want dat spul irriteert me haha dus gewoon geen bh en je corsetje goed strak dichtsnoeren ;)
Je corset zakt echt niet zomaar af!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:50

* En dan trekt iemand het vetertje op je rug los. * :+

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:54

haha die is niet zomaar los hoor! ;)

die van mij heeft iig aan de voorkant tig bh-haakjes als sluiting en aan de achterkant 2 veters, 1 begint boven tot halverwege mn rug, 1 begint onder en loopt ook tot halverwege mn rug, dus halverwege mn rug komen ze bij elkaar en zitten ze vast.

of evt een knoopje erin leggen ofzo als je maar 1 veter hebt :)
en veter dan bovenaan laten beginnen en dus onderaan je rug het uiteinde hebben. zelfs als t uiteinde dan los gaat zit ie bovenaan niet gelijk zo los dat ie afzakt :D

Nee na tig dagen schandalig carnavallen zonder problemen durf ik gerust te zeggen dat je een corsetje niet 123 uit hebt ;)

Kan ook best handig zijn, voor t geval je met je zatte kop iets gaat doen wat niet zo verstandig was, voor er wat uit is heb je zelfs met je zatte hoofd bedacht dat je er beter vandoor kan gaan :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 16:57

Sommige korsetten/torseletten zitten beter als je er een BH onder doet, tenzij je echt een torselet koopt dat echt gemaakt is om met blote borsten in te gaan. Maar anders kun je idd zo'n multiway bra kopen, of kijk eens naar Magic Bodyfashion, ik verkoop het zelf ook in mijn lingeriezaak (naja, niet van mij, maar ben er filiaalmanager), ze hebben goede plak bh's, dus die plak je alleen over je borsten en ze blijven prima zitten! Ik draag het nog wel eens met tops waarbij ik een blote rug heb, of onder galajurken, of idd van die kleurloze verlengers, die maak je vast aan je sluiting en doe je om je middel heen. Werd hier boven ook al uitgelegd ;) En anders zou ik het zo 1,2,3 niet weten!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:01

Officieel hoor je gen Bh aan te doen onder een corset.Als je een echte hebt met goede baleinen zou dit geen probleem moeten zijn.
En anders zou ik er gewoon een kopen die bij het corset past.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:06

Bij korsetten die je gewoon bij de H&M koopt oid ga jij het echt niet fijn vinden om zonder bh erin te gaan ;) En wat dacht je van meiden met hele kleine of hele grote borsten? Not nice zonder bh! (al vind ik het wel mooi, volle borsten in een mooi korset)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:07

Dan ben ik een geval apart denk ik, heb corsetjes van de pabo, gaat perfect, kwestie van de goede maat nemen en degene die veters hebben gewoon goed dichtsnoeren :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:09

BH-loos in een corset van H&M kwaliteit lijkt me nou ook niet bepaald prettig. :P

Ik kom haast nooit bij de H&M, maar ik dacht niet dat ze daar geen echte corsetten verkochten? Zijn dat niet gewoon bustiers?
Kan het ook mis hebben. :)
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 11-04-09 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:16

Ik heb een echt corset gekregen van Vollers, geen BH nodig zelfs niet met mijn dames in E.. Waarschijnlijk bedoelt de TS inderdaad een "corset" van de Zara of H&M ofzo :) Die zijn niet echt gemaakt voor BH-loos gebruik :D

Probeer anders eens van die plak kipfilets?

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-09 17:28

Het gaat mij er vooral in dat ik met cup maat B in een corset nogal platjes lijk zonder bh... :P