fake jij wel eens?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

fake jij wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-09 08:19

Ik ben gewoon ff nieuwschierig :o
Bij mijn huidige vriend is het niet nodig om te faken, dat lukt prima in het "echt" :D
Maar mijn ex was er zo op gebrand dat ik vaak fakte zodat hij op zou houden met zeuren.
Zijn er meer mensen die het doen en waarom? Ik vond het best wel banketstaaf tegenover mijn ex, maar voor mijn gevoel kon ik niet anders.

Mila87

Re: fake jij wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:26

Haha lekker onderwerp ook :')

Ik fake-te (hoe schrijf je dat goed joh) wel bij mijn ex, maar dat was meer omdat ze dan op zou houden :')
Jah, lang verhaal.
Ik vond het ook wel banketstaaf, maar aan de andere kant deed ze het wel goed hoor, kwam alleen niet tot een hoogtepunt. Maar is sowieso lastig met 2 meiden denk ik.

*Wat een super lieve avatar heb jij :D *

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:30

Ik heb nog nooit gefaked, maar laat ze gewoon merken dat het niet is gelukt zeg maar. Bij mijn ex hoefde ik niet te faken. Maar verder doe ik het ook niet.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:30

Ik heb wel eens gefaked := erg he. soms duurde het gewoon te lang (ja echt :D) maar bij mijn huidige vriendje is dat helemaal niet nodig ;) (iig nog niet hahahahahahaha)

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:36

Ik heb in mijn hele leven nog nooit gefaked. Als t niet lukt dan lukt t niet.

Daarbij komt ook nog eens dat als je faked je je partner het idee geeft dat hij/zij precies doet wat jij prettig vind. Terwijl dat misschien niet zo is. Dan kan je beter aangeven dat hij/zij een lieve schat is en dat je het fijn vind maar dat het nog fijner zou zijn als....hij/zij een beetje naar links/rechts, harder/zachter enz doet.

Anders wordt het nooit wat :D

Je kan het beste maar gewoon eerlijk zijn. De partners weten anders ook niet waar ze aan toe zijn.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:36

*niet hopend dat fam of vrienden van mijn ex hier op komt :o *

Bij mijn eerste echte relatie (3 jaar) was ik zijn eerste ... Dus je bedenkt het je eigen al.. Moet nog een aantal dingen leren.. In het begin lukte het wel .. Ma na een tijdje was hij ook er zo op gebrand dat het bij mij zou lukken, En vroeg hij het ook steeds :+ .. En toen ging het niet meer lukken bij mij.. DUs ik heb eigenlijk best wel lang gefaked bij hem :+ .. Erg banketstaaf eigenlijk wel hoor ..

Maar door dingen die er zijn gebeurd is het bij mij zowieso moeilijk om het ''hoogtepunt'' te behalen.. Het gebeurt niet elke keer.. Maar ik geniet er net zoveel van met en zonder ;) .. Nee mijn huidige vriend begrijpt dat gelukkig wel... En bij hem lukt het grotendeels wel ;) En ik fake niet!! hahaha ..

Maar ik moet wel zeggen als het je eenmaal lukt (het faken) .. Dan ga je het wel sneller doen .. zo van: Ppff,, nog niet klaar, Of zelf geen zin meer :+ Enz enz enz ..

Was wel raar om dat helemaal uit geschakelen haha }:0

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:47

Er faken zooooooooooooo veel vrouwen dat is niet normaal.
Heel veel vrouwen hebben daar moeite mee maar mannen zijn er zo op gebrand omdat ze anders denken dat ze mislukken.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:53

Ik heb bij mijn ex een x de opmekring gehad nou jij bent de eerste niet "komt" WHahahaha ik moest toch even lachen.. Want ik d8 bij mijzelf meteen dat heb jij heel wat actrices in bed gehad.. (niet dat het slecht was ofzo) Maar ik geloof niet dat iemand bij een one night stand ook altijd tot een hoogtepunt komt Hahahah

Verder onntopic: Ik fake nooit, nooit gedaan zie daar echt het nut niet van in!

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 08:55

Is het niet onderzocht dat slechts 30% van de vrouwen echt tot een hoogtepunt komt en de rest niet?
Ik kan me dat vaaaaag ergens herinneren :+

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:14

Aangezien hier ook jeugd rondhobbelt, lijkt het me niet de juiste plek om dit te bespreken. Ik plaats hier een slotje.