mijn moeder...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amigootje

mijn moeder...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 22:07

Word in juli 60 jaar :D

Nu wil ik iets leuks voor haar organiseren, ze heeft ook al door laten schemeren dat ze het
leuk zou vinden om deze dag toch iets anders te vieren dat normaal dat je je verjaardag viert !!

Iemand leuke tips ?!

19LindA83

Re: mijn moeder...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 22:12

Even op bokt zoeken..... laatst ook iemand die voor 50jaar iets leuks zocht, dus er staat vast genoeg

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 07:39

Huur een huisje en ga er met de familie heen en ga daar bqq als het weer het toe laat natuurlijk ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:18

Misschien ergens een leuk zaaltje huren en daar gezellig feesten met de hele familie en vrienden. Een barbeque organiseren is misschien ook wel een leuk idee, vind ik zelf altijd erg gezellig en het weer wordt er ook steeds beter voor :)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 09:44

Mijn moeder wordt eind deze maand 50 en wij hebben dat weekend, zonder dat ze er iets van weet, als volgt ingericht:

Vrijdag denkt ze dat ze met haar vriend uit eten gaat, maar dan komt ze terecht in haar favoriete restaurant waar het vol zit met vriendinnen van haar, en ik ben er ook :)

Zaterdag gaan we in de ochtend naar het Westland, daar maken we met de hele familie een Solextour met een tussenstop waar we broodjes eten. Daarna gaan we door naar Schiedam waar we chocolade gaan maken bij "De Bonte Koe" en daarna naar het Delta Hotel in Vlaardingen waar we een zaal en een privé buffet hebben met de hele familie :)

Zondag gaat ze met een groepje collega's een wandeling maken, misschien een boottochtje en daarna weer uit eten in een leuk restaurant.

Als afsluiter gaat ze een paar dagen daarna met haar vriend naar het concert van Tina Turner en volgens mij daarna een weekendje weg.

Het leuke is, ze weet nog van helemaal niks :D

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 10:46

toen mijn vader 60 werd hebben we een feestje gegeven bij ons in de schuur (hebben wel aardig grote schuur) met een bandje erbij die muziek uit zijn tijd speelde en mn zus had met allemaal oude foto's een fotoshow gemaakt die de hele avond met een beamer afgespeeld werd. Verder hadden we ansichtkaarten laten drukken met een oude foto van hem en als postzegel een foto van nu en die hebben we als uitnodigingen verstuurd.

Vooral die foto's waren echt een succes!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 13:28

Chocolade maken bij "De Bonte Koe" is heel leuk én héééél erg lekker!!
Dat hadden ze ook voor mij georganiseerd toen ik 50 werd.
Nu is Schiedam natuurlijk niet naast de deur als je in Hoofddorp woont, maar misschien is zoiets daar in de buurt ook wel.