Irritante digitale camera!! Help?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleHorses

Irritante digitale camera!! Help?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 20:27

Hoooooiw :+

geen idée of dit hier goed staat, hope it...
maar, ik heb dus een leuk digitaal cameratje om zo nu en dan mijn fotótjes mee te schieten (góh :+ )
het is een Sony Cybershot DSC-S730 met 7.2 megapixel.
Ideaal ding voor nog een amateurtje zoals ik, ghehe, nee echt je kan er leuke foto's mee maken! :)
maar iig, ik heb een zeer irritant probleempje;
Mijn accu/batterij raakt heeeeel snel leeg, dus als ik 10 minuutjes achter elkaar foto's maak is die zo goed als leeg.. ondertussen wat uit zetten is die met een kwartier leeg.
mijn record was een uur }>
sorry maar dat is toch niet normaal meer? Ik kan alleen maar batterij verwisselen dag in dag uit, sorry maar zo'n grote geldboom heb ik niet om iedere dag nieuwe batterijtjes te moeten gaan halen :P
iemand ervaring/tips, pleeeease :Y)

:wave: :wave:
Laatst bijgewerkt door Mireille op 08-04-09 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [b] van bericht verwijderd.

Mireille

Re: Irritante digitale camera!! Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:31

[FK] > [TV]

Ook heb ik het vet van je bericht af gehaald. Dat is om te accentueren, niet om hele berichten mee te plaatsen ;)

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 20:35

oeps, sorry :o

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:39

Oplaadbare batterijen.. die camera's vreten... daarom koop ik er een met een accu

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 20:41

heb ik al geprobeert oplaadbare batterijen..
alleen die zijn nóg eerder leeg..

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:46

Als het goed is zijn er speciale batterijen van Sony zelf die doen het wel langer dan de normale oplaadbare. Staat in je gebruiksaanwijzing vast wel aangegeven welk type het beste is voor je camera.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:48

Wij hebben het ook gehad met een camera, maar toen zat er een fout in de camera waardoor ie de batterijen leeg trok. wij hebben hem terug gestuud. Nieuwe gekregen en deze doet wel normaal.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 17:40

voor digitale camera's kan je het beste hele hoge oplaadbare batterijen nemen. deze zijn speciaal voor dingen die batterijen vreten. er staat dan iets van Mha of zo op. voor een camera heb je batterijen nodig met een zo hoog mogelijke MaH-waarde. het liefste boven de 2400 MaH. de lader moet dit ook aankunnen!! op een oplader staat aangegeven hoeveel MaH hij aankan. Ga jij 2400 Mah batterijen opladen met een lader die maar 800 MaH aan kan dan heeft dit niet zoveel nut.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 22:18

Wat voor batterijen gebruik je in je camera?
Een digitale camera heeft bij iedere opname een piekspanning. De gewone huis-tuin-en-keuken batterijen kunnen deze piekspanning maar een paar keer leveren. Je hebt dus speciale batterijen nodig die beter geschikt zijn voor het leveren van deze piekspanning.

En dan nog ben je er niet altijd. Toen de bijgeleverde batterijen bij ons leeg waren heeft het ook even geduurd voordat wij dit probleem ontdekten en de speciale batterijen die ik toen gekocht heb zijn ook eigenlijk iets te snel leeg naar mijn zin.