Brand los
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_Henrieke schreef:Non-verbaal flirten:
- Probeer oogcontact te krijgen, maar niet langer dan drie seconden
- Laat je ogen niet over iemands lichaam gaan, maar beperk je tot het gezicht
-Glimlach naar de ander
-Raak de ander niet aan
- Richt je lichaam naar de ander toe
-Ga hetzelfde drinken als de ander
- Spiegel je aan de ander.
Recht uit mijn boek gehaald.
klinkt raar maar zo kom ik aan m'n huidige vriendin
had haar via een vriendin van me leren kennen en kwamen ze film kijken en dat was de eerste keer dat ik haar zag (en ik vond haar al erg aantrekkelijk enzo
) en toen heb ik haar toegevoegd op hyves en mede dankzij iemand anders heb ik een bepaald bericht gestuurd en daarin stond ongeveer 't volgend: ik vind dat wij nu wel voldoende getutoyeerd zijn dat jij mij je mobielnummer mag geven en msn mag er natuurlijk ook bij, graag zelfs
en nouja.. persoonlijk vond ik 't gígantisch arrogant maar 't heeft wel gewerkt
en ik ben lang niet zo arrogant hoor 
Fiffill schreef:*ziet 2 mensen naast elkaar een soort synchroon van-voor-naar-achter-van-links-naar-rechts-beweging maken*
Volgens mij gaat dat best vanzelf trouwens, als bijv. iemand zijn glas neerzet doe je dat zelf vaak ook. Of als iemand een slok neemt, hand door het haar haalt etc.
Ik denk dat ik expres nog wat bewegingen ging maken om te kijken of hij me weer na ging doen
Volgens mij ben ik best straight to the point met dat soort dingen.
Maartje1990 schreef:Hmm versiertip... arrogantieklinkt raar maar zo kom ik aan m'n huidige vriendin
had haar via een vriendin van me leren kennen en kwamen ze film kijken en dat was de eerste keer dat ik haar zag (en ik vond haar al erg aantrekkelijk enzo
) en toen heb ik haar toegevoegd op hyves en mede dankzij iemand anders heb ik een bepaald bericht gestuurd en daarin stond ongeveer 't volgend: ik vind dat wij nu wel voldoende getutoyeerd zijn dat jij mij je mobielnummer mag geven en msn mag er natuurlijk ook bij, graag zelfs
en nouja.. persoonlijk vond ik 't gígantisch arrogant maar 't heeft wel gewerkt
en ik ben lang niet zo arrogant hoor
en als je nog een leuke openingszin/bezigheid wilt:
ik ken zelf een jongen die dat gedaan heeft, maar of die er verder iets mee bereikt heeft weet ik niet maar hij deed 't volgende:
Hij ging in de discotheek oid langs een meisje zitten en zoekend om zich heen kijken, waarop 't meisje vroeg 'zoek je iets?' waarop hij zei 'ja, mijn openingszin'
vond 'm wel grappig, maar of die geholpen heeft weet ik niet
Ik haat openingszinnen. 
Op de een of andere manier denken mensen zo vaak dat ik ze sta te versieren......
Ik zit onder het praten vrij veel aan mensen, maak veel oogcontact etc. (schijnbaar) maar zo ben ik nu eenmaal, is hardstikke onhandig soms.

Fiffill schreef:Neeeee Sas.![]()
Ik haat openingszinnen.
Overigens, kan iemand mij eerder vertellen hoe je mensen niét versierd?Op de een of andere manier denken mensen zo vaak dat ik ze sta te versieren......
Ik zit onder het praten vrij veel aan mensen, maak veel oogcontact etc. (schijnbaar) maar zo ben ik nu eenmaal, is hardstikke onhandig soms.
.