Drugsverslaafden op de oprit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isabonny

Drugsverslaafden op de oprit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 19:10

Ik had de beurt vanavond om de paarden te verzorgen, die nu tijdelijk bij ons bedrijf staan, zegt mijn man: Neem de hond maar mee. Kan ie je beschermen.
Dus ik: Beschermen? waartegen dan? Nee hoor, die neem ik echt niet mee, want die loopt toch meteen weg naar je ouders (die bij de zaak wonen).

Mijn Man: Tja, moet je zelf weten. Maar schrik niet, er staan 2 Fransen in hun auto op de oprit te slapen.
Ik: 2 Fransen? Wie zijn dat dan?
Mijn Man: Drugstoeristen? Zo zien ze tenminste wel uit. Ik heb tegen mijn broer gezegd dat ie ze maar moet wegsturen als ze er nog staan als hij met de vrachtwagen terug komt. (manlief heeft momenteel zelf bijna geen stem door een verkoudheid, anders had hij ze zelf wel weggestuurd. Maar nu komt er alleen maar gepiep uit zijn keel; dat maakt natuurlijk niet zo veel indruk :D ).

Nou, daar sta je dan....tja, dan toch maar de hond mee. Hopen dat die dikke eierkop (Bull Terrier) genoeg angst aanjaagd om me met rust te laten. Want paarden staan achter de loods en vanuit het huis van mijn schoonouders is die dus niet te zien. Heb ook geen zin om daar alleen te staan.

Kom ik dus aan, staan ze net op het punt om weg te rijden. Hond uit de auto. Dat zagen ze dus. En in plaats dat die dus angst aanjoeg, keken ze vol bewondering en staken zelfs hun duim op }:0 :o :P . En ...roef...weg hond. Hup, zo de loods in, die dus openstond omdat mijn schoonbroer er dus toevallig net was en de vrachtwagen stond te lossen. Andere kant van de loods weer uit. Zat ie al weer bijna bij mijn schoonouders binnen :+ . Wat een waakhond :D . Daar heb je wat aan.

Mijn schoonvader stond er bij te lachen. Wat jouw beschermen! Net andersom bedoel je :D !
Schoonvader had dus vriendelijk gevraagd of ze wilden verkassen, omdat ze op prive terrein stonden.

Meteen daarna is mijn schoonbroer gaan kijken of de niks uit de auto hadden gegooid, want tja je weet maar nooit. Aangezien er ook vaker kinderen spelen net in die hoek waar hun geparkeerd stonden, wil je natuurlijk niks vinden. We willen het ook niet hebben dat het een plek wordt waar ze dalijk drugs staan te verhandelen. Als het zich doorverteld dat het wel een handige parkeerplaats is, redelijk rustig e.d., vlak bij autobaan richting Belgie, dan heb je ze zo geladen.

Jaha, zo maak je nog ens wat mee op een druilerige dinsdagavond :P

pinuts

Re: Drugsverslaafden op de oprit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:36

jakkes, kon je man niet even meelopen dan? Beetje eng hoor..

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 07:18

Zo'n hond heb ik ook :D haha.
Is dan wel een bouvier die ook echt angst aanjaagd, maar zo gauw je hem losmaakt peert ie 'm om wel weer een keer terug te komen als ie zin heeft. Als je hem aan die riem houdt beschermt ie toch wel :D

Verder vind ik je titel een klein beetje misplaatst.
Je weet niet eens zeker of het drugstoeristen waren, ze hadden waarschijnlijk niks kwaads in de zin (en als je man die indruk wel had gehad had ie ze daar niet moeten laten staan) en hebben alleen wat geslapen daar. Nou worden wellicht onschuldige mensen direct in een hokje gestopt. EN dat vind ik persoonlijk een beetje jammer.
Maar goed, gelukkig is er verder niks geks gebeurt!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 07:21

Ik had toch ipv die hond (die ik dan aan de riem zou doen als je weet dat hij toch meteen doorrent naar je schoonouders ;) ) je man meegenomen of gebeld naar je schoonouders of die rond de tijd dat jij daar zou komen even mee zouden lopen.
Je weet maar nooit.

Overigens had ik al veel eerder die mensen wegestuurd trouwens.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:21

Hé, jakkes! Gebeurt dit vaker bij jullie in de buurt? van die drugtoeristen? (ik woon helemaaaaaaaaaaaal in het oosten, dus geen drugstoerist die daar de weg ook maar weet) Zie wel eens van die stukjes op tv, maar dan denk ik altijd, ach zal wel meevallen!

Leuk hé, een hond! Wij hebben ook zo allemachtig enge waakhond. Als we thuis komen moeten we hem eerst wakker maken en blaffen kan hij helemaal niet! Overdag is hij wel de stoere bink, maar 's avonds in het donker kruipt hij het liefst in je broekzak volgens mij! Haha, moet er altijd zo om lachen! Held op sokjes

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:27

Knap dat je aan iemands uiterlijk kunt zien dat het een drugstoerist is. :j

Anyway, ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt dat er vreemden op je oprit bivakkeren, of het nou goedwillende burgers zijn of niet. Hopelijk komen ze niet terug.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 08:34

Ja, ze ziet het ze inderdaad aan, dat ze hier komen shoppen voor drugs. 2 van die vieze miezerige mannekes, ik schat van rond de 25 jaar, in een oude vieze franse kar. Eentje met een kale kop en een onverzorgd baardje. Jakkes. Dat wil je niet tegen komen in het donker.

Voorheen stonden ze nl. op een parkeerplaats langs de autobaan. En dat trekt dan weer drugsrunners aan. Die parkeerplaats is echter momenteel afgesloten, dus moeten ze een nieuw plekje zoeken. Dat is hier aan de kanten van Maastricht echt geen uitzondering. Dus niet zo gek, dat we ze in dat hokje stoppen :\ Je voelt het gewoon aan je water. En ik niet alleen hoor! De hele familie was het erover eens.

En ja, dat willen we dus niet op de oprit.

@pinuts: het was niet bij ons aan huis maar 7 km verderop bij de zaak, dus nee, is hij niet meegelopen. Hij lag zowieso ziek op de bank.

@opisop: als mijn man nog een stem had gehad en zich wat beter had gevoeld, dan had hij ze idd zelf allang weggestuurd, maar daar was hij niet toe in staat. Dus moesten we wachten tot zijn broer of vader terug waren met de vrachtwagen, zodat die hun konden wegsturen.

Op het moment dat ik kwam aanrijden, zag ik al dat de poort van de loods open was en dat mijn schoonbroer de vrachtwagen aan het legen was. Ik was dus gelukkig niet alleen. Vandaar dat ik de hond gewoon de auto uit gegooid heb. Die twee waren trouwens net hun auto aan het starten om weg te rijden, dus zoveel "gevaar" liep ik nu ook weer niet.