Ik ben op zoek naar een nieuwe simlock vrije telefoon en nu viel mijn oog op de samsung f480 touchwiz. Nu vroeg ik mij af of er ook bokkers zijn die hem hebben en wat jullie er van vinden!
wat wil je er van wete: Bijdeze alvast de specificaties: Platform Besturingsstysteem Gedeponeerd Browser WAP 2.0 JAVA™ JAVA™ MIDP 2.0 SAR waarde 0,898 W/kg Formaat Gewicht 106 g Afmeting (H X B X D) 9,84 x 5,5 x 1,16 cm Display Extern Technologie 262K TFT Resolutie QVGA Formaat 2,8" Batterij Standaard Sspreektijd tot 3 uur (3 G) Stand-by tot 250 uur (3 G / 64 frame) Capaciteit 1.000 mAH Spreektijd tot 3 uur (3 G) Sstandby tot 250 uur (3 G / 64 frame) Gebruikersinterface Invoerapparaat TouchWiz UI Camera Camera resolutie 5,0 megapixel Ddigitale optische zoom Digital Zoom (x4) LED Flits Aan/uit-LED Automatische focus Autom. focus Opnamen modus Enkel-opname / Multi-opname / MozaÏek-opname / Kaders / Panorama-opname / Smile-opnames Foto-effecten Zwart en wit / Sepia / Negatief Video Videospeler Videospeler (MPEG4 / H.263 / H.264 / WMV) Video-opname Video-opname (MPEG4 / 3GPP) Video-berichten Ja Video-streaming Ja Video-telefonie Ja Video-achtergrond Nee Muziek en geluid Muziekspeler Muziekspeler (MP3 / AMR-NB / -Melody / SMAF / XMF / MIDI / SP MIDI / AAC / AAC+ / Enhaced AAC+ / WMA) Polyfone beltonen 72 polyfone beltonen, MP3-beltonen MP3-beltonen Ja DRM WMDRM (ILA) OMADRM1.0 OMADRM2.0 (operatorafhankelijk) 3D-geluidstechnologie Nee Muziekbibliotheek Ja Fun en entertainment Ingebouwde JAVA™ Games Ja Geïntegreerde achtergrond Ja Mobile tv Nee Pod Casting Ja FM-Radio Ja Bedrijf & Kantoor Document-viewer Document-viewer (PowerPoint, Office) Mobiel afdrukken Mobiel afdrukken (BPP / Pictbridge) Off-line modus Ja Spraakmemo en voicemail Ja Messaging T9 voorspellende tekstinvoer Ja E-mail E-mail (POP3 / SMTP / IMAP4) Push to talk Nee Informatieberichten Ja vCard/ vCalendar Ja Instantberichten Nee SMS Ja MMS Ja Connectiviteit Bluetooth Ja USB USB 2.0 WAP Ja Internet HTML Browser Ja SyncML Ja WIFI Nee AGPS Nee TV-uitvoer Nee NFC Nee PC-synchr. toepassing Ja USB Massa opslag Ja IrDA Nee RFID Nee Geheugen Gebruikersgeheugen 223 MB gebruikersgeheugen SMS 500 SMS (Inbox 200 / Sentbox 200 / Draft 50 / Outbox 50) Aantal nummers in telefoonboek 1.000 telefoonnummers Extern geheugen MicroSD Persoonlijk gegevensbeheer Agenda Ja Planning Nee To do-lijst Ja Klok Ja Wereldklok Ja Alarm Ja Valutaomrekening Ja Converter Ja Rekenmachine Ja Memo's Ja Stopwatch Ja Count down timer Ja Telefoonfuncties Handsfree luidspreker Ja Stemherkenning Nee Videobeller-ID Nee Belkosten/gesprekstijden Ja Groepsgesprek Ja Gebelde/gemiste/ontvangen oproepen Ja Overige informatie Touch Screen Ja
Functies en specificaties kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.
touchscreen
Het touchscreen reageert direct op de beweging van je vingertoppen en de nieuwe touch-gebruikersinterface is heel eenvoudig en intuïtief in gebruik. De nieuwe digilog (digitale + analoge) aanraak-gebruikersinterface vult je scherm met kleurrijke pictogrammen, waarmee je eenvoudig bij de diverse menu's en opties komt zonder door eindeloze menuschermen te hoeven bladeren. De widgets maken de gebruikersinterface compleet met eenvoudig aan te passen toepassingen die je naar het hoofdscherm van je telefoon kunt slepen. Met één tikje of beweging van je vinger kun je je mobiele wereld regeren... ...het is eenvoudig, kost weinig moeite en is heel spannend!
compacte alleskunner
De F480 TouchWiz zit barstensvol met geweldige multimediafuncties, waaronder een schitterende 5 megapixel camera die geavanceerde professionele mogelijkheden biedt zoals autofocus, een krachtige LED-flitser, gezichts- en glimachherkenning en beeld/videostabilisatie. Via de MP3-speler kun je naar al je favoriete muziek luisteren en je kunt zelfs op fm-radio afstemmen. Dankzij de HSDPA-snelheden tot 7,2 Mbps heb je altijd toegang tot internet.
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-09 21:34
Ja dat had ik iig allemaal al op internet gelezen, was meer opzoek naar gebruikers ervaringen, maar ik heb hem iig al wel besteld haha