KPN. je word er niet goed van!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wig_love
Berichten: 1198
Geregistreerd: 14-10-08

KPN. je word er niet goed van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 15:11

ik weet niet of het hiet goed staat. anders svp Goed zetten.


'k zal even vanaf het begin beginne..

ik heb vorige maand een nieuwe telefoon gehaalt & abbonoment verlengt. me moeder heeft daarvoor gebeld dat ze het abo voor gewoon bellen wilde verhogen. verder niks anders. dit was geen probleem en zo gedaan.. want heb er nog sms bo bij van 1000 smsjes voor 10euro,

nu kom ik niet thuis. licht er een tefeloonrekening 150 euries :( .
dus ik al weer een excuus bedenken, maar in me achterhoofd weten dat het niet kan, want heb voor mij doen amper gesmst (gemiddeld 1500 smsjes).

ik net naar het ** KPN gebeld. en zeggen ze dat het erafgehaalt is en bla bla bla. dus nu is me moeder naar de winkel. ik ben express niet mee gegaan want dan tier door de hele winkel en komt het niet goed..

meer mensen dit meegemaakt? en hoe het beste oplossen. want ben eigenlijk niet van plan die rekening te betale. geld groeid niet mega op me rug ofzo.!

Vjestagirl

Berichten: 26954
Geregistreerd: 11-08-06

Re: KPN. je word er niet goed van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:14

Tsja... Als het goed is heb je een nieuw contract gekregen, omdat het een nieuwe overeenkomst is. Daar moet je zélf in controleren of het wel of niet goed is. Overgens kan dit voor zover ik weet ook op de KPN site, even inloggen en kijken of alles goed is gegaan.

Als dat blok er bij jou niet bij stond op het moment dat je smste, tsja, dan moet je betalen. Ik heb het ook gehad bij vodafone, smsblox aangevraagd en niet gekregen, rekening van bijna 100 euro. Pech gehad, het is niet anders.

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Re: KPN. je word er niet goed van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:54

Ik werk bij kpn klantenreacties, dat is zeg maar de 3e lijns klachtenafdeling.

De beste oplossing: Schrijf een brief. Kort maar krachtig. We werken met samenvattingen van de brief, dus stop er niet veel moeite in als alles maar duidelijk is. Zeg dat je dit erg klant onvriendelijk vind en dat je een passende oplossing wilt. Verder niet meer bellen, schiet je niet veel mee op, vreet alleen maar energie en geeft ergenis. Veel succes!

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Re: KPN. je word er niet goed van!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:25

Mijn moeder heeft een abbo van 12,50, maar krijgt rekeningen varierend tussen de 100 en 150 euro. Het leukste komt nog: De telefoon staat uit en de kaart is vernietigd. Mag jij me vertellen hoe ze toch zo veel kan bellen :roll: