Dus nu was mijn vraag, beginnen wij raar laat (ja mn broertje wel, ik snap niet hoe hij dat kan
) of valt het wel mee? En hoeveel dagen van te voren beginnen jullie zelf? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) of valt het wel mee? En hoeveel dagen van te voren beginnen jullie zelf?
. Ik bedenk altijd 'dit keer ga ik het bijhouden' en dan wil ongeveer twee weken van te voren echt gaan herhalen/stampen/enz. Meestal komt het er op neer dat ik twee dagen van te voren een voedselpakket klaarzet en mijn kamer niet meer uitkom.....
Merlinde schreef:ik leer zelf amper.. Heel slecht.. Maar lang van te voren leren is wel veel beter.. Dan blijft het hangen..
Als ik kort van te voren begin, weet ik niet alles en haal ik veel door elkaar.. En ja, dan speelt de faal angst op, en sla ik dicht..
Maar het beste is om gewoon elke dag een beetje te do en, en superrr vaak te herhalen.. Helaas doe ik dat bijna niet..
kelly_ov schreef:Bedoel je wat ik me voorneem, of wat ik echt doe. Ik bedenk altijd 'dit keer ga ik het bijhouden' en dan wil ongeveer twee weken van te voren echt gaan herhalen/stampen/enz. Meestal komt het er op neer dat ik twee dagen van te voren een voedselpakket klaarzet en mijn kamer niet meer uitkom.....

Rukaro schreef:Dat herken ik wel, onder druk presteer ik ook het beste. Maar die stress... haha. Ik typ geregeld door tot 4u s nachts, maar dan is het wel af!

want ik moet eigenlijk leren voor mn tentamen van morgen 

jarco schreef:ik moet ook eerlijk zeggen dat op de middelbare school
ik never geleerd hebt.
maar jammer genoeg, naarmate ik ouder wordt doe ik dat niet
zo makkelijk meer. ( het kan ook te maken hebben met het feit
dat ik al 4 jaar geen school gezien heb ) Ik had laatst een examen, maar ik heb echt moeten blokken ... wel een 9.4 gehaald