Mensen weten blijkbaar niet wat dihydrooxide(H2O) is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_Noraly schreef:_Irene11_ schreef:Mensen weten blijkbaar niet wat dihydrooxide(H2O) is
Euh, nu wil ik niet bijdehand doen ofzo. Maar zo gek is dat niet dat veel mensen die benaming niet kennen
Als ik jou op deze manier had gevraagd of je wou tekenen zou je het waarschijnlijk ook wel hebben gedaan
. LauraMc schreef:_Noraly schreef:Euh, nu wil ik niet bijdehand doen ofzo. Maar zo gek is dat niet dat veel mensen die benaming niet kennen
Als ik jou op deze manier had gevraagd of je wou tekenen zou je het waarschijnlijk ook wel hebben gedaan
Is dat niet gewoon algemene kennis?

We kregen op ons examen scheikunde ook de vraag of het niet beter zou zijn om deze stof te bannen. Veel mensen hebben daadwerkelijk opgeschreven dat deze stof absoluut verboden zou moeten worden, mijn antwoord was dat 't me niet zo praktisch leek om water te gaan verbannen aangezien we niet echt zonder kunnen. Wel leuk om aan 't end die gezichten te zien van mensen die erachter komen dat ze water willen verbieden.
(het klopt wel hoor, daar niet van, maar zo wordt het nooit gebruikt)
Rosie_Posie schreef:De scheikundige naam is water... geen dihydrooxide.
Dit wordt in de scheikunde nooit gebruikt... Zou betekenen dat je bij hele lange ketens dit ook helemaal uit moet spreken, terwijl je ook het stofje kan zeggen(het klopt wel hoor, daar niet van, maar zo wordt het nooit gebruikt)
Maar grappig issie wel