Aangezien de verhuis voor de deur staat en we alles een nieuw likje verf willen geven, twijfelen we enkel nog over hoe we onze slaapkamer gaan verven...
De kleuren daar zijn we al uit, dat wordt rood en zwart, aangezien we een schilderij hebben van een rode roos en al ons beddegoed ofwel heel donker is en anders met verschillende tinten rood.
Op de muur aan het bed moet in de tegenovergestelde kleur ook Amore komen te staan.
Maar nu is mijn vraag, welke muren zouden we best in welke kleur verven? Is rood en zwart gemakkelijk te verven of behangen we beter? Hoe kan ik best die letters op de muur schilderen of bestaan er stickers voor?
En hebben jullie nog tips om de kamer lekker romantisch te maken? Zou ik gordijnen gebruiken of iets anders?
Zo ziet mijn slaapkamer eruit:
tekening is klein uitgevallen. Blauw is deur, oranje is bed en tafeltjes, rood is kleerkast en die dwarse streep is een raam over heel de lengte van de kamer.

dat terzijde, zijn het beide kleuren die erg op je af komen. Zwart op muur of plafond maakt klein, op de vloer zou nog gaan. Rood komt ook erg op je af, als ik jou was zou ik alleen de muur waar jullie bed tegenaan staat rood verfen en de overige muren wit (of daar anders een streep of een vierkant op de muur ofzo). Typ op google eens muurstickers in, krijg je genoeg site's eruit. Voor romantische dingen kom je inderdaad al snel op gordijnen en sfeervolle accessoires als kaarsen, wierook enz. Succes!
Ik neem aan dat je toch ook een beetje rust in je slaapkamer wilt en niet dat de muren op je afkomen, met die kleuren samen denk ik dat dat wel snel gaat gebeuren. Als je bijv. alleen zwarte accessoires zou gebruiken en geen zwart op de muur dan zou het alweer anders worden, ligt helemaal aan de verhoudingen. Maarja, jij moet doen wat jullie mooi lijkt
Misschien toch maar kijken naar andere kleuren 
. Zwart zou ik ook zeker niet doen, dan zou ik een cremekleur een fijnere (en romatischere) combinatie vinden met rood voor in een slaapkamer. Ik denk dat rood + zwart zo schreeuwerig zou zijn, dat ik niet eens meer tot rust zou kunnen komen in een dergelijke kamer... 
foto -->