Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, laat hem lekker lopen, je verdient beter. 
russel schreef:Danielle, jouw ex vriend houd van jonge onervaren meisjes. Jij bent 16? Dat meisje 14, laat hem lekker lopen, je verdient beter.
Als je wat jaren ouder bent, ben je blij dat hem hebt laten lopen, want dan snap je dat het een ongezonde verhouding is.
En dan bij de politie beginnen? Sorry hoor, maar ik heb er beelden bij, iemand die van macht houdt? Laat maar lekker...geen hand vol maar een land vol. Je komt er wel over heen...Sterkte!
Goed dat je meteen alles hebt opgehaald en weg bent gegaan, al zal dat verschrikkelijk moeilijk zijn. Logisch dat je helemaal van slag bent, het ene moment is er niets aan de hand en nu dit...
Pff wees maar heel blij dat je van hem af bent, ook al doet het nu even ontzettend veel pijn...
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Ontzettend veel sterkte gewenst!

hier hetzelfde.. Maar in principe is vreemdgaan geen misdaad lijkt me? Nergens staat nog überhaupt dat zij bij elkaar horen (geregistreerd partnerschap o.i.d.), maar misschien iets met die leeftijd van dat meidje.. Maar zelfs dat kan geloof ik ook niet als zij het niet aangeeft.. Ik weet niet of daar echt een wet/regelgeving voor is.. Zou wel 'mooi' zijn maar ik denk het haast niet eigenlijk..