100 nonnen en nog wat..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 16:48

Honderd nonnen hadden zich verzameld in de grote hal van het klooster. Moeder Overste sprak hen toe: “D’r is een condoom gevonden…” 99 Nonnen: “oooooooooooooooh”. 1 non: ‘Hiihiihihi”. Moeder Overste: “En er zat sperma in”. 99 Nonnen: ‘ooooooooooooooooh’, 1 non: “Hihihihiiihi”. Moeder Overste: “Bij nader onderzoek bleek er een gaatje in het condoom te zitten”. 99 Nonnen: “hhihihihiihi”, 1 non: “oooooooh”.
<HR>
Drie huisvrouwen zitten gezellig met elkaar te roddelen over hun liefdesleven. "Ik heb een naampje voor de piemel van mijn man," bekent 1 van de vrouwen, "ik noem hem altijd het gordijntje, omdat hij elke keer na de voorstelling neer gaat." "Ik noem die van mijn man 'de gluiperd'," zegt de tweede vrouw, "omdat je bij hem nooit weet wanneer hij zal gaan aanvallen en of dat van achter of van voren zal gebeuren." "Ik heb daar nog nooit over nagedacht," zegt de derde vrouw, "maar ik denk dat ik hem 'roddeltje' ga noemen." "Hoezo?" vragen de beide anderen bijna in koor. "Omdat hij zo gemakkelijk van mond tot mond gaat" antwoordt de derde vrouw.
<HR>
Louis van Gaal, Leo Beenhakker en Frank Rijkaard staan voor de troon van God. Dat God die kijkt ze aan en die zegt: "Voordat jullie naar binnen mogen, moeten jullie eerst vertellen waar jullie in geloven.

Eerst is Leo. Leo kijkt God in de ogen en die zegt:" Ik geloof dat voetbal het voedsel des levens is, voetbal brengt zoveel mensen zoveel plezier, van de Sloppenwijken van Sao Paulo tot de villawijken in Chelsea. Ik heb mijn leven gewijd aan het overbrengen van dit plezier aan alle mensen ter wereld". God kijkt op en biedt Beenhakker een plaats links naast hem aan.

Dan is het de beurt aan Rijkaard. Rijkaard gaat er heel plechtig bijstaan en die zegt: "Ik geloof dat moed, eer en passie de fundamentele dingen in het leven zijn en ik heb mijn hele loopbaan als speler deze drie fundamenten uitgedragen in mijn spel". God, geëmotioneerd door Rijkaard`s woorden biedt hem een plaats aan zijn rechterhand aan.

Uiteindelijk is Louis van Gaal aan de beurt en God vraagt ook hem: "Waar gelooft U in meneer van Gaal". "Ik geloof" ,zegt van Gaal, "dat u op mijn stoel zit".
<HR>

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 17:10

hahahah cool! de eerste en de 2e vind ik het leukst!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 17:56

Hahahahahahaha ze zijn leuk!!!! Echt heel leuk allemaal die dingeh *LOL* *LOL*