Ik heb een rare avond gehad en ik dacht ik schrijf het even van me af.
Ben gister naar de stad gegaan met een vriendin van me, wij fietsen door de stad en er komt een groepje jongeren aanlopen waarvan 1 meisje expres voor mijn fiets gaat lopen waardoor ik tegen haar aanfiets en zeg "kijk even uit joh, gek!". Dat had ik beter niet kunnen zeggen (uiteraard), want de meid komt achter me aangerend "hoe noem je mij?!" gooit haar bier over me heen, trekt me bij m'n haren van m'n fiets en verkoopt me een flinke schop in het gezicht. Zo bizar. In eerste instantie was ik opgesprongen, heel stoer mijn vuist gebald om haar een flinke oplawaai te verkopen, maar toen ik eenmaal stond en zag dat zij 3 koppen groter en 5 keer zo zwaar was (ik ben maar een klein mens) heb ik me maar ingehouden
meid had een behoorlijk hysterische blik in haar ogen (drugs?) en zou me dan sowieso het ziekenhuis in hebben geslagen.. Gelukkig was er een ander meisje in de buurt die haar meteen had weggeduwd, echt een topmeid. Je leest vaak verhalen van mensen die in elkaar geslagen zijn waarbij omstanders niks doen, maar dat was bij mij dus gelukkig niet het geval, tot nu toe zijn mijn ervaringen met omstanders dus goed. Wel heb ik meteen de politie gebeld, die waren er al snel, aangifte gedaan en ze zouden me vandaag bellen als ze haar gevonden hebben. Politie heeft erg snel gehandeld, was ik wel blij mee, er was al meteen een bus aan de kant gezet omdat ze dachten dat ze daar in zou zitten, maar bij nader inzien was het een jongen
Helaas heb ik vandaag nog niks gehoord, dat vind ik wel echt heel erg jammer, hoop heel erg dat ze haar nog vinden, deze meid was echt gestoord en mag wat mij betreft een goede straf krijgen.Ik ben verder gelukkig in orde, er is wel een stukje van m'n tand af, daar baal ik het meest van. heb pijn aan m'n kaak en elleboog, maar niks ernstigs. Ik had gelukkig sowieso al een afspraak met de tandarts maandag, dus dat komt goed uit! Ook mentaal voel ik me prima, ben niet angstig ofzo, ben er zelfs een beetje lacherig om omdat het gewoon zoooo raar is, zoiets overkomt altijd iemand anders maar niet mij, als je begrijpt wat ik bedoel.. Sowieso ben ik geen ruziezoeker, heb nog nooit gevochten (ja, met m'n zus toen ik 10 was) Ik mankeer dus niks, het enige wat ik wil is het aan iedereen vertellen, dus bij deze moeten jullie er ook aan geloven.
Ik heb m'n lesje ook weer geleerd: niet zo bijdehant doen als iemand al zo opzettelijk ruzie aan het zoeken is..

! Sterkte TS !
.
Hopen dat ze haar alsnog vinden!
Walgelijk. 
maarja dat ben ik haha..