poe, wat een avond. (mishandeling op straat)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DorisM

poe, wat een avond. (mishandeling op straat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 13:59

Hoi Bokkers!
Ik heb een rare avond gehad en ik dacht ik schrijf het even van me af.

Ben gister naar de stad gegaan met een vriendin van me, wij fietsen door de stad en er komt een groepje jongeren aanlopen waarvan 1 meisje expres voor mijn fiets gaat lopen waardoor ik tegen haar aanfiets en zeg "kijk even uit joh, gek!". Dat had ik beter niet kunnen zeggen (uiteraard), want de meid komt achter me aangerend "hoe noem je mij?!" gooit haar bier over me heen, trekt me bij m'n haren van m'n fiets en verkoopt me een flinke schop in het gezicht. Zo bizar. In eerste instantie was ik opgesprongen, heel stoer mijn vuist gebald om haar een flinke oplawaai te verkopen, maar toen ik eenmaal stond en zag dat zij 3 koppen groter en 5 keer zo zwaar was (ik ben maar een klein mens) heb ik me maar ingehouden :o meid had een behoorlijk hysterische blik in haar ogen (drugs?) en zou me dan sowieso het ziekenhuis in hebben geslagen.. Gelukkig was er een ander meisje in de buurt die haar meteen had weggeduwd, echt een topmeid. Je leest vaak verhalen van mensen die in elkaar geslagen zijn waarbij omstanders niks doen, maar dat was bij mij dus gelukkig niet het geval, tot nu toe zijn mijn ervaringen met omstanders dus goed. +:)+

Wel heb ik meteen de politie gebeld, die waren er al snel, aangifte gedaan en ze zouden me vandaag bellen als ze haar gevonden hebben. Politie heeft erg snel gehandeld, was ik wel blij mee, er was al meteen een bus aan de kant gezet omdat ze dachten dat ze daar in zou zitten, maar bij nader inzien was het een jongen :Y) Helaas heb ik vandaag nog niks gehoord, dat vind ik wel echt heel erg jammer, hoop heel erg dat ze haar nog vinden, deze meid was echt gestoord en mag wat mij betreft een goede straf krijgen.

Ik ben verder gelukkig in orde, er is wel een stukje van m'n tand af, daar baal ik het meest van. heb pijn aan m'n kaak en elleboog, maar niks ernstigs. Ik had gelukkig sowieso al een afspraak met de tandarts maandag, dus dat komt goed uit! Ook mentaal voel ik me prima, ben niet angstig ofzo, ben er zelfs een beetje lacherig om omdat het gewoon zoooo raar is, zoiets overkomt altijd iemand anders maar niet mij, als je begrijpt wat ik bedoel.. Sowieso ben ik geen ruziezoeker, heb nog nooit gevochten (ja, met m'n zus toen ik 10 was) Ik mankeer dus niks, het enige wat ik wil is het aan iedereen vertellen, dus bij deze moeten jullie er ook aan geloven. :P

Ik heb m'n lesje ook weer geleerd: niet zo bijdehant doen als iemand al zo opzettelijk ruzie aan het zoeken is..

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:01

Jeetje.. dat is niet niks! Ik hoop dat ze die meid oppakken en ff flink wat straf geven..
Mooi dat er verder niks ernstigs met jou aan de hand is, maar leuk is anders

Sascho

Re: poe, wat een avond. (mishandeling op straat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:06

ooh jeej!
je zal in ineerste instantie wel erg geschrokken zijn!
gelukkig heb je niet iets heel ernstig maar tog zit je niet helemaal lekker thuis!
succes ermee!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:15

Jeetje, ze worden ook steeds agresiever. Je hebt denk ik nog geluk gehad, tegenwoordig als je ook maar iets zeg mag je er om denken dat je geen mes tussen je ribben hebt. Bah...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:19

Jeetje zeg. Dat is even schikken. Ik vindt de mentaliteit in NL zo slecht. Zo respectloos.

Heel veel sterkte!

DreE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:22

Jeetje! Echt bizar! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen! Echt super dat die andere meid haar weg duwde, je weet nooit hoe ze verder had gehandeld!

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:24

Ik las je topictitel en toen dacht ik gelijk 'dat zal toch niet in Haarlem zijn'. Aangezien je in Heemstede woont is die kans vrij groot.
Ik was gisteravond ook even naar Haarlem, dacht gezellig nog even naar de stad een wijntje drinken. Maar sjonge, wat een asociale mensen allemaal zeg. Ik heb het nog nooit zo erg gezien als gisteravond:S Je kunt niet eens normaal fietsen zonder nagechreeuwd te worden, terwijl je zelf niet eens wat zegt of uberhaupt kijkt. Mijn lol was er snel af:S waar gaat het heen met deze maatschappij:(

DorisM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 16:13

Ja het was in Haarlem. Het was inderdaad behoorlijk onrustig in de stad, het is wel veranderd hoor, 2 jaar geleden kwam ik dit soort mensen zelden tegen. Er waren ook zoveel politieagenten! niet normaal gewoon.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:18

Jeetje zeg.. tegenwoordig moet je dus echt goed opletten met wat je zegt...
Ach waarschijnlijk was alles wat je had gezegd fout geweest!

Veel beterschap!

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:41

inderdaad erg onrustig! Ik zat op de grote markt en heb de hele avond alleen maar politie gezien...

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:49

Wat een idioot zeg. Gelukkig ben je er nog zo goed van afgekomen! En heel fijn dat een omstander je geholpen heeft, dat maak je idd niet heel vaak meer mee.
Nu maar hopen dat de politie die trol nog kan opsporen.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:02

Ik ga ook altijd uit in haarlem. Dit soort dingen als dit heb je overal, in Haarlem nog in mindere mate dan elders. Ik snap die ruziezoekers echt totaal niet. Je hoort het wel van bepaalde clubs in Haarlem die erom bekend staan, daar ga ik dus ook niet heen. De politie doet trouwens goed werk door er als voorzorg al te staan.
1 keer ben ik in een gevecht geraakt doordat ik tussen een vriend van me en een ruziezoeker ingesprongen ben. Flinke klap voor mijn oog gekregen terwijl de security die gast al aan 1 hand vast had. Die hoefde ook niet meer terug te komen bij die club... Politie meteen aanwezig om aangifte aan te nemen. Vond het toch fijn dat er zo snel en adequaat gehandeld wordt. Daardoor ben ik ook niet bang dat het vaker gaat gebeuren.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:40

Pffffft, hoe laag kunnen mensen zijn :roll: ! Sterkte TS ! :) .

ik had dat meisje overigens zelf echt een klap voor haar smoel verkocht, dan had ik tenminste een beetje het gevoel gehad dat ik nog wat gedaan heb, maaar ik ben ook niet echt het type dat het maar van andere af laat hangen .. maar dat ben ik , super gedaan hoor TS +:)+

DorisM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 18:02

intral schreef:
Pffffft, hoe laag kunnen mensen zijn :roll: ! Sterkte TS ! :) .

ik had dat meisje overigens zelf echt een klap voor haar smoel verkocht, dan had ik tenminste een beetje het gevoel gehad dat ik nog wat gedaan heb, maaar ik ben ook niet echt het type dat het maar van andere af laat hangen .. maar dat ben ik , super gedaan hoor TS +:)+

haha zo ben ik in principe ook, maar zij was GROOT, als ze op me was gaan zitten was ik ook dood geweest zeg maar :P als deze meid nou niet zo'n uit de kluiten gewassen olifant was geweest had ik haar ook zeker ram verkocht, ik was ook niet bang voor haar oid en ik ben ook best heel sterk (mijn jongensvrienden durven niet tegen mij armpje te drukken) maar het was echt mijn verstand die tegen mij zei dat ik het beter niet kon doen :o ik heb er dus ook geen spijt van, ik weet zeker dat als ik het wel had gedaan, ik daarna niet nog doodleuk uit was gegaan. wil niet zeggen trouwens dat ik niks heb gedaan, heb haar wel een flinke zet gegeven en wat scheldwoorden naar haar hoofd gegooid.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:05

Ik had haar ook niet terug durven te slaan nee, ik vind dat je goed heb gereageerd!
Ik hoop dat ze haar te pakken krijgen, wie weet wat ze nog meer gedaan heeft..

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:09

ik hoop dat de politie nog iets met haar doet. hier komt de politie daarvoor nieteens. en als je daar aangifte voor doet zeggen ze dat ze wat vaker langs zullen rijden, ALS ze tijd hebben

Ndewilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:14

goh sterkte zeg!
verstandig dat je niks hebt gedaan!
hoop dat het goed komt met je tand en dat er nog wat word gedaan bij diegene die jouw heeft aangevallen!

DorisM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 18:17

Li_lee_yang schreef:
ik hoop dat de politie nog iets met haar doet. hier komt de politie daarvoor nieteens. en als je daar aangifte voor doet zeggen ze dat ze wat vaker langs zullen rijden, ALS ze tijd hebben

Ja ik hoor dat zo vaak inderdaad, maar goed, ze waren dus wel meteen gaan zoeken enzo, dus over de politie heb ik ook niets te klagen.
Ik hoop ook dat ze wat met haar doen of iig dat ze haar vinden/ gevonden hebben.. Ik hoor het van de week wel denk ik.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 18:18

Jeetje waar gaat het heen :n Hopen dat ze haar alsnog vinden!
Er was inderdaad een aparte sfeer gisteravond in Haarlem, ik was ook snel weer thuis.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 12:26

Je hebt echt gekke mensen in deze wereld...

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 12:42

Auw.. :\
En dan zijn dat ook nog van die types die er het echt zelf zoeken en het uitlokken. :r Walgelijk.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 13:06

Persoonlijk had ik er zelf niets om gegeven dat ze n olifant was, mij moet je niet slaan/ schoppen/ oid want dan heb je zware ruzie.. :)) maarja dat ben ik haha..

maar op zo'n manier ga je niet leuk uit.. hopen dat ze haar vinden!

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 15:38

Pff...
waar gaat het toch geen, je kan niet meer eens iets zeggen of naar iemand kijken of je hebt al ruzie.. Word steeds meer :S..
Ik hoop dat ze haar snel vinden, en dat gedrag goed aanpakken..
Sterkte..

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 15:41

Zo hoor je het steeds vaker! een verkeerd dingetje en er word meteen geweld gebruikt!
Gelukkig dat je er nog goed vanaf bent gekomen! sterkte dan maar! ;)

DorisM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-09 20:03

ja je hoort het inderdaad steeds vaker, maar heb het nog niet eerder meegemaakt ;)
ik kan gelukkig wel tegen een stootje, maar was het bijvoorbeeld m'n zusje geweest was het waarschijnlijk veel erger geweest..