zijn jullie vandaag niet meer zo onzinnig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-01 21:28

Dat is wel jammer hoor... Ben gek op onzin.. Naja, nu ga ik De VAl lezen van M. Minco, hopen dat ik dat vanavond nog uitkrijg... En dan lekker naar bed en SWEET DREAMS...

Trouwens, nu we het toch over onzin hebben, ik droom de laatste tijd echt super vaag. Eerst dat mijn oma het bejaardentehuis in moest en wij met de HELE familie (ze heeft 10 kids, allemaal getrouwd met kids, in totaal bijna 30 kleinkids) het huis gingen opruimen e.d. Naja, mijn oma is super, dus in het bejaardentehuis?
Verder nog heel raar dat de bananen helemaal zwart uitgeslagen waren toen ik ze wilde eten (dan lust ik ze echt neit meer). En vanochtend waren ze opeens weer groen.. Naja, whatever...
Dit slaat tenminste echt NERGENS op... Heerlijk dat soort onzin..

Laui Party!!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 21:39

laudie jij bent toch altijd onzinnig??? ik had vandaag een beetje weinig tijd om te bokken, vandaar dat t niet zo onzinnig was hier.... wacht maar tot volgende week!! lekker vakantie dus heeeel veel boktijd!! *LOL*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-01 22:39

sjeetje zijn we dagje gewoon niet onzinnig (wordt vaak erg op prijs gesteld) is t weer niet goed.
Maar wil best wat onzinnig schrijven. ow heb al een idee ga een nieuw topic verzinnen en dan gaan we een verhaal schrijven met zn alle allemaal een regel

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-01 11:34

goed, hopelijk stop ik dan na 1 regel... Ha ha ha... Naja, ik had al bedacht dat ik een paar onzinverhaaltjes ging schrijven en hier neerzetten.. Oh, en weetje, ik kan jullie laten stemmen! Heb een form gebrouwen, was toch makkelijker dan ik dacht eerlijk gezegd... Ha ha... <!-- BBCode Start --><A HREF="http://home-2.worldonline.nl/~ef/lj/pics/formpje.htm" TARGET="_blank">Hier klikken svp</A><!-- BBCode End -->

Lachuh! MOet nog wat aan de layout werken, maar ik snap de forms ook eindelijk... Spuit elluf..

Laui

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 14:43

enenenenenenenenen?????? heb je DE VAL nog uitgekregen gister??? is niet echt een supersaai boek he maar ook niet megaboeiend. heb dr een boekverslag van gemaakt... blegh

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-01 16:19

Oh jakkes die heb ik vroeger ook moeten lezen. De conclusie was geloof ik dat er 3 soorten val in voor kwamen.(ok, deze zin klopt niet helemaal, maarja, jullie begrijpen me wel, toch?) De vrouw werd in de val gelokt, ze viel in de put geloof ik en de andere weet ik niet meer. 't is ook alweer ruim 4 jaar terug dat ik die moest lezen.

Pling Knuf Mayo Pling

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-01 17:58

ben al met Kaas bezig van Elsschot. Naja, ik haal wat verslagjes op en dan Op Hoop Van Zege maar weer... HEb ik ook op mijn lijst... Ben best wel bang dat ik met mijn naïeve kop al die achterliggende gedachtes neit kan... Naja, boeiuh! Kaas is wel humoristisch. Elementen is vooral leuk.... Vast niet grappig bedoeld, maar zeer zeker een lachstuip waard!

Laui