Vals beschuldigd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

Vals beschuldigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 20:27

Heb ik weer wat raars; heb een tijdje een pony gereden van iemand en die stond gestald op een pensionstal, ook had ik er een tijdje een eigen pony op stalling, maar die is al een paar maanden geleden verkocht. Nu is die andere pony per 1 april vertrokken (iets eerder, maar de box is tot 1 april betaald) en 31 maart kwam ik mijn spullen uit de kast halen. Die lagen bijna allemaal al in een hoek, want er stond al een andere pony in die stal en dan konden de spullen van die pony er vast in... Vond ik al wat raar, maar goed; maar geen probleem van gemaakt, want alles was er nog gewoon en het is verder een prima stal en ik was erg tevreden over de verzorging e.d.

Er lagen echter ook wat spullen bij mijn spullen die niet van mij waren, die heb ik de pensionhouder meteen terug gegeven, want die stond erbij.

De volgende dag belde de pensionhouder mij; er was een hoofstel weg van die nieuwe pony; die zou ik wel meegenomen hebben. Hij klonk wat geïriteerd, maar goed, dat kan als je gezocht hebt naar iets wat je niet kunt vinden, toch? Ik wist zeker dat ik het niet had meegenomen, maar heb voor de zekerheid heb ik meteen even (onder het bellen) in mijn auto gekeken en het lag er inderdaad niet, alleen maar mijn eigen spullen.

Vandaag kreeg ik een sms van een vriendin, dat de pensionhouder haar mijn adres had gevraagd; hij wilde langskomen om het hoofdstel op te halen (!!!)

Ik heb hem meteen gebeld. Er ontstond een discussie, want ik voelde mij natuurlijk onterecht beschuldigd. Op een gegeven moment brak hij het gesprek vrij abrupt af toen ik tegen hem zei dat het zijn verantwoordelijkheid was en niet de mijne, dat ik niks te maken had met het feit dat er een hoofdstel weg was en er ook niks over wilde horen.

Ik heb er een heel naar gevoel over; altijd netjes op tijd de stalling betaald en dan krijg je dit, bah!

Ik moest het even van me af praten, wat baal ik hier van zeg!

Bedankt voor je luisterend oor, uhhh, lezend oog! :D :P

Pauline

Re: Vals beschuldigd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 20:32

Dat is heel erg vervelend. Als jij het niet gepakt hebt dan hoef je dat eigenlijk niet te accepteren. Rustig blijven en zeggen wat je wilt zeggen...verder je niet laten uitdagen.

Overigens vind ik het heel vreemd dat jouw spullen in de hoek lagen, niet helemaal netjes. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 21:10

En toen jij je spullen pakte, stond de pensionhouder er toch bij? Dan weet hij donders goed dat jij het hoofdstel niet hebt, omdat je spullen die niet van jou waren meteen teruggaf.. Waarom lagen die spullen eigenlijk bij die van jou? Net of er gewild werd dat er wat meegenomen werd, omdat er iemand de schuld moet krijgen..

:=

Zou als ik jou was voet bij stuk houden, maar niet uit je slof schieten.

Lante

Re: Vals beschuldigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 07:14

Ja, ik vind het ook zo raar! Maar goed, hij zoekt het maar lekker uit. Ik ben heel fatsoenlijk gebleven, heb contact opgenomen met de mensen van die andere pony en die geloven ook niet dat ik het heb, dus...

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:03

Laat hem maar komen om het hoofdstel te halen :+
Dan komt ie er vanzelf wel achter dat je het echt niet hebt.

Ik vind het erg rot voor je dat je zo wordt behandeld :(:)
Ik hoop dat het hoofdstel snel weer boven water komt.

Sterkte