Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hij is ook een beetje verstrooid vind ik
Maar dat is echt momenteel wel een beetje mijn beeld van ongetrouwde oudere mannen, de leuke collegas zijn vaak ook rond die leeftijd en getrouwd

Barbiietut schreef:Oh god. neemt hij vrij om voor zijn moeder boodschappen te doen?
Heel erg lief natuurlijk dat hij dat voor haar doet, maar neemt hij er vrij voor?!
)

Barbiietut schreef:Oh oke, dus er zit nog wel een beetje een normale reden achter
Traag en verstrooit lijkt me ook geen leuke vent. Misschien heeft hij een oppepper nodig?
Hij heeft het dus ook echt niet door als mensen achter zijn rug om praten of als ze boos zijn dat ie niet opschiet

Barbiietut schreef:Ik ben heel wat jaartjes jonger dus geen last van,
maar zat er toevallig vandaag aan te denken.
Maar denk dat de enige logische verklaring is dat de meeste al gesetteld zijn, omdat ze zo leuk zijn.
Degene die niet leuk zijn vinden niemand die met ze wil settelen

) waarmee ik date een relatie heeft, is het 
Suzanne F. schreef:Tja je komt op een gegeven moment op een leeftijd dat je in een klein wereldje komt. Om je heen zijn veel mensen al getrouwd met kindjes. In je eigen wereldje ontmoet je ook weinig nieuwe mensen.
Daarom zijn de datingsites zo populair tegenwoordig.
laetitia schreef:Barbiietut schreef:Ik ben heel wat jaartjes jonger dus geen last van,
maar zat er toevallig vandaag aan te denken.
Maar denk dat de enige logische verklaring is dat de meeste al gesetteld zijn, omdat ze zo leuk zijn.
Degene die niet leuk zijn vinden niemand die met ze wil settelen
Vind dit een beetje unfair. Blijkbaar ben ik dan ook niet leuk. Want ben inmiddels 32 en heb nog nooit samengewoond met een vent. Gelukkig weet ik wel beter en vind ik mijzelf wel erg leuk![]()