In februari nieuwe voorbanden voor mijn auto gekocht. Ik dacht niet te duur, dus even gekeken op internet. En daar vond ik de site van autobandenmarkt.nl
Via die site de autobanden besteld. Erg goede banden en niet te duur. 75 per twee.
Dit bedrag heb ik via een eenmalige machtiging overgemaakt. Banden zijn binnen en zitten al op de auto. Dit is nu een maand geleden.
Gisteren kreeg ik opeens een mail met een laatste aanmaning
Ik zou de banden niet betaald hebben....En had de machtiging ingetrokken
(nooit geweten dat dat kon bij eenmalige machtigingen). Gelijk die avond gebeld naar Duitsland. Daar kwamen de banden vandaan. In mijn beste engels alles uitgelegd. Oh was geen probleem. Ik moest even een bewijs van betaling sturen en dan kwam alles goed.
Dus bewijs van betaling gestuurd met flink pinnige mail. Kreeg ik vanmiddag weer een mail terug.
Het geld is op 26 februari overgemaakt en ik zou op 4 maart mijn machtiging ingetrokken hebben en mijn geld weer terug hebben gestort.
Weer al die afschriften doorgewerkt. En niets te zien van die storting.
Dus nu weer een mail gestuurd.
Ik word hier zo moe van. Oja ze willen er ook nog een incassobureau op zetten.
Echt nooit geweten dat je een eenmalige machtiging terug kon draaien. Dat zou toch ook niet best zijn....Je koopt een tv van een paard duizend op internet. Krijgt hem binnen en vervolgens laat je het geld weer terug storten.....

(geintje).