Skatewinkels in Amsterdam (of in t omgeving / in 't Gooi)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pinootje

Skatewinkels in Amsterdam (of in t omgeving / in 't Gooi)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 12:00

Het begint bij mij weer te kriebelen om te gaan skaten.
Alleen.. ik heb skeelers in mijn bezit die mij voor geen meter zit. Ik ben dus op zoek naar skatewinkels in Amsterdam (of in het omgeving / 't Gooi) voor een neiuwe paar.

In mijn kindertijd had ik deze 'Roces Rome FCO' en deze beviel mij uitstekend. Toen het klein werd wilde ik dus uiteraard hetzelfde hebben, maar deze kon ik niet vinden en ik moest toen eentje hebben ofzo. Deze heb ik nog steeds in mijn bezit, maar het zit voor geen meter, dus ik zou dan graag nieuwe willen gaan kopen. En het liefst deze 'Roces Rome FCO', maar het is een oud model dus moeilijk verkrijgbaar in de winkels. Als iemand weet waar deze in de winkels kan gekocht worden in maat 40/41/42, graag laten weten! :) Tenzij deze model niet verkrijgbaar is, dan zoek ik naar een vergelijkbaar model (geen softe skeelers alsjeblieft).

Dus ik vraag aan jullie, bokkers om hulp, tips en adviezen.
Dank jullie wel! :)

IceMam

Re: Skatewinkels in Amsterdam (of in t omgeving / in 't Gooi)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:05

Loop eens binnen bij Skatezone, Ceintuurbaan 59. Of neem eens contact op met R.S. Survivors (skateclub). Misschien hebben zij nog nuttige tips.

Zelf heb ik gewoon een instapmodel van Rollerblade en die zitten en skaten erg goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 12:06

Ik heb Nikes, en die zitten ook enorm goed :j
Je zou ook eens binnen kunnen stappen bij Perry Sport, al heb ik geen idee waar die in Amsterdam zit :+ maar daar hebben ze ook skates :j

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 12:08

IceMam schreef:
Skatezone, Ceintuurbaan 59.

He, da's niet ver van mijn kamer... Bedankt! Daar ga ik binnenkort eens langs.

Unwritten schreef:
Je zou ook eens binnen kunnen stappen bij Perry Sport, al heb ik geen idee waar die in Amsterdam zit :+ maar daar hebben ze ook skates :j

Er zit in elk geval eentje in Kalverstraat, maar volgens mij heb ik daar nooit skates gezien.. Mm, misschien niet goed gekeken toen of ze hadden het niet in collectie omdat het winter is? Bedankt, als ik spontaan naar kalverstraat ga, dan zal ik wel even bij Perry langs wippen... :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 15:40

Het ligt ook wel een beetje aan, hoe groot de winkel is he :)
Maar de meeste grotere sport zaken hebben wel skates, ik heb mijne bij Intersport vandaan.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 19:14

Ik heb mijn rolschaatsen bij de Perry Sport gekocht, en ze hadden daar toen (vorig jaar) ook skates. Ik denk dat je gewoon hier en daar moet rondvragen; met dit weer vliegen die dingen de deur uit :)