Tijdelijke map?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

o0marije0o

Tijdelijke map?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 11:10

Ik ben huiswerk gaan maken en het was klaar om te printen. Afijn ik moest eten dus sloot de pc af, heb erg vaak op het pictogram van opslaan gedrukt.
Afijn half uur later de computer weer aan gezet, wou even het bestand naar mijn mail sturen zodat ik het op school uit kon printen. Maar het bestand is nergens meer te bekennen!

Ik heb het bestand van mijn mail geopend ( had er eerst op school aan gewerkt, toen naar mijn mail gestuurd zodat ik er thuis weer verder aan kon werken). Heb op openen gedrukt en ben erin gaan werken. Helaas nooit op 'opslaan als' gedrukt, want nu heeft hij het ergens opgeslagen waar ik het niet meer terug kan vinden!

Wanneer je een document van je mail opent krijg je te zien dat hij download naar " Tijdelijke map" Maar waar is dit?
Ik kan nergens het bestand vinden! Ik heb al verschillende mappen geopend met de zoekactie Temp. Maar hiertussen vind ik alleen maar onleesbare bestanden en geen Word bestanden :(
Heb al meerdere keren opnieuw het bestand van mijn mail gehaald, geopend, en dan weer gezocht, maar hij vind zelfs niet als ik het open heb staan..

Weet iemand hier een oplossing voor? Je zou zeggen dat het toch érgens op je pc zou moeten staan.

Dorus

Re: Tijdelijke map?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:14

Je computer heeft heel veel tijdelijke mappen, zeer waarschijnlijk opent hij het bestand via een andere tijdelijke map als je hem nu opnieuw opent.
Die tijdelijke mappen zijn tevens verborgen mappen waar je niet zomaar kan komen.

Je zou kunnen proberen de verborgen bestanden en mappen zichtbaar te maken en dan opnieuw te zoeken via de zoek optie in de verkenner.

Een andere optie is het bestand te openen via je mail en dan te kiezen voor openen en dan hopen dat je in die tijdelijke map terecht komt. Je kan dan dmv map omhoog bladeren naar bovenliggen mappen en als je geluk hebt krijg je een lijst met tijdelijke mappen te zien. En die dan een voor een proberen om het bestand te vinden.

Een tip: Verwijder absoluut niet je tijdelijke bestanden totdat je het bestand terug hebt! Als je dat doet dan ben je het bestand sowieso kwijt.

Ranja

Re: Tijdelijke map?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 11:58

Ik weet dat Outlook 2003 de tijdelijke bestanden opslaat in:
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Temporary Internet Files\OLK[met een aantal karakters]\