Volgende week laat in mijn tweede tatoeage zetten. Over het ontwerp ben ik het al tijden uit maar de plaats is nog steeds niet duidelijk voor mij. Ik zat te denken aan op mijn heup of aan de zijkant van mijn rug op mijn ribben. Maar ik weet het allemaal nog niet zeker.
Weten jullie nog een mooie plaats voor een tatoeage? ( het wordt trouwens een vlinder met mijn initialen en de initialen van mijn grootouders, en met een ( voor mij ) sterke betekenis )
Ik zou het aan de tatoeëerder vragen. Die weet wat het best gaat met de vorm van je lichaam.
Caresse07
Geplaatst: 02-04-09 08:22
Waar heb je je eerste tattoo staan? Als je nog niks op je schouder hebt is dat ook altijd een mooie plaats vind ik
Authentic
Geplaatst: 02-04-09 08:28
Op je kont.
Ik vind een plaats van een tattoo altijd erg persoonlijk, daarnaast ligt het ook aan het ontwerp en je pijngrens. Op de (zijkant van je) ribben vind ik 't vaak erg mooi, maar da's wel pijnlijk.
Melvern
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-09 08:29
Ik heb mijn eerste tatoeage boven aan mijn rug/nek zegmaar
Caresse07
Geplaatst: 02-04-09 08:31
Ah oké, nee dan zou ik deze niet op je schouder plaatsen.
Beetje onderaan je buik richting je lies misschien en idd aan de zijkant bij je ribben is ook erg mooi.
Buik werd mij afgeraden, i.v.m. met mogelijk uitrekken tijdens een eventuele zwangerschap. Ik heb mijn tattoo in mijn rechterzij laten zetten en ik kan je zeggen; dat doet pijn Lijntjes is nog wel te doen, maar zodra ze met schaduwen gaan werken.... brrrrrrrr.
vikki
Geplaatst: 02-04-09 10:01
Ik heb mijn tatoeags op mijn schouderblad en op mijn heup/dijbeen... dat vind ik dus de mooiste plekken .
PinkyBubble
Geplaatst: 02-04-09 10:03
legt ook aan je pijn grens lol..... sorry
Ik heb zelf 7 tatoos, 2 op sleutelbenen, 1 midde van me rug, 2 enorme vleugels op me schouderbladen die rijken tot net onder me bh bandjes, een paard op me heup/zij en een tribal met een lelie rond me navel Zelf vind ik heup/zij het mooist, maar dat is ook gelijk (lees!!! bij mij!!!) het pijnlijkste geweest, en nu voel ik er niet snel wat van
Caresse07
Geplaatst: 02-04-09 10:03
Ik heb ze op schouderblad en net boven mijn lies Wil ook nog graag eentje op onderrug
Ik heb zelf mijn tattoo op mijn schouderblad, maar dat is voor jou misschien niet zo mooi als je al iets in je nek hebt. Wat ik altijd mooi vind is om een kleinere tattoo op je onderrug te doen en dan aan één kant van je ruggegraat, dus links of rechts ervan.