Ik wil vanavond een leuke film zien, maar ik weet niet waar ik gratis kan downloaden. Het maakt niet uit dat het in het engels ofzo is! Iemand een site die virusveilig is?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

amondi schreef:Ik doe gewoon limewire, maar dan heel goed opletten dat je alleen die titels download die reëel zijn.
Lost een aflevering, is gewoon 350 mb op avi! Er staat nl altijd een hoop rotzooi tussen en die moet je kunnen herkennen.
PS, neem ook meteen een download op videolan..... dat is een speler die werkelijk altijd alles afspeelt!
Downloaden is niet illegaal hoor.....
Duurt soms wel even, dus of je vanavond nog een film kunt kijken via een torrent weet ik niet. 

Muurp schreef:http://www.watch-movies-links.net
Hoef je niks te downloaden. Gewoon zoeken op naam van de film. Helaas geen ondertiteling, maar dat overleef je vast ook wel weer

.. Je kan daar gewoon via de free mode downloaden en na elk iets dat je download moet je halfuur ofzo wachten en dan kan je weer gratis downloaden..
succes als je vragen hebt hoor ik het wel odetteke schreef:amondi schreef:Downloaden is niet illegaal hoor.....
I know, weleens leuke discussies met bart over gehadMaar aangezien het een beetje een grijs gebied is en er duidelijk in het regelement staat dat er niet over gesproken mag worden zal dit topic niet lang open blijven.