Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik scheef perongeluk de antwoorden onder de verkeerde tijd (volt. deeltijd etc etc). Toen ging ze vet lopen schreeuwen dat we nooit ons huiswerk deden en dom waren. Dus toen heb ik tegen mevrouw gezegt: j'ne parle pas de france, j'ne compress pas. Je suis hollandaise. En ben toen aan mn tafel gaan zitten terwijl zij door bleef schreeuwen. Zij was ook mijn mentor maar ik kon gewoon niet met haar overweg en anders om ook niet. Ik weet niet wat het is...ik snap het van de leraar ook wel als je een hele dag klierende pubbers om je heen hebt wordt je het wel een keer zat maar he!! wordt dan geen leraar.
LoveRheSanne schreef:Ik ken het. Het is dan (gelukkig) niet mijn metor maar het ís een heks: onze scheikunde lerares.
Als we een onvoldoende halen voor onze toetsen zegt ze: "Vmbo is gewoon te hoog voor jullie en scheikunde hadden jullie gewoon nooit moeten kiezen!" Op een keer zijn wij gewoon een keer zo brutaal geweest te zeggen: "Dus u vind ons dom?" en dan krijg je als antwoord: "Nee vmbo is te hoog voor jullie.. Dus eigenlijk zijn jullie wel dom ja". Dit hebben wij ook aangekaart bij de coordinator maar met het mens valt niet te praten. Zelfs niet nu ze met onze cijfers zit te sjoemelen!! (zijn we achter gekomen omdat ze een keer vragen uit het boek haalde op een toets en we hebben antwoordbladen. Blijkt dat ze vragen fout rekent terwijl ze gewoon goed zijn.) We zitten verdikkemij in het examenjaar! Het kan ons een jaar kosten! Dit loopt nog. En gelukkig gaat hier verandering in komen.
Succes met je mentor! Ik hoop dat het goed komt.
Jemig! jessiesand schreef:@ LoverRheSanne: Neem een keer een gesprek op in de klas of ga met je toets met goede antwoorden (die fout gerekent zijn) en boek naar een 3de. Kijk of er een andere leraar is van hetzelfde vak. Ik heb dit ook gedaan en ben uit eindelijk bij de directie beland met boek en toets. Toen pas is het bij ons opgelost.
jessiesand schreef:@ LoverRheSanne: Neem een keer een gesprek op in de klas of ga met je toets met goede antwoorden (die fout gerekent zijn) en boek naar een 3de. Kijk of er een andere leraar is van hetzelfde vak. Ik heb dit ook gedaan en ben uit eindelijk bij de directie beland met boek en toets. Toen pas is het bij ons opgelost.
jessiesand schreef:Zo een leraar hebben we ook, en dan vind hij het gek dat we allemaal onvoldoendes halen. (Is wiskunde) Dusja, aangezien we de opgaven niet snappen schrijven we gewoon alles over uit het nakijkboekjeNu hebben we het anders om. "meneer ik snap het niet kunt u het uit leggen? Nee je doet het maar zelf" *zucht*
Unoo schreef:jessiesand schreef:Zo een leraar hebben we ook, en dan vind hij het gek dat we allemaal onvoldoendes halen. (Is wiskunde) Dusja, aangezien we de opgaven niet snappen schrijven we gewoon alles over uit het nakijkboekjeNu hebben we het anders om. "meneer ik snap het niet kunt u het uit leggen? Nee je doet het maar zelf" *zucht*![]()
Maar dat verhaal wat TS vertelde herken ik. Heb eigenlijk precies hetzelfde, ook een mens dat met je in discussie gaat en je ook gewoon dom noemt. Ze geeft trouwens ook Nederlands. Het verhaal kwam me eigenlijk best wel bekend voor toen ik het las.
Hoe consequent ben je dan.. jessiesand schreef:mhm ik was blij dat ik mijn frans kon laten vallen! wat een bagger jaar was dat zeg! maar gelukkig is dat al weer bijna 6 jaar geleden ^^
Zit nu op het MBO maar tis niet veel beter met de leraren. Nu hebben we het anders om. "meneer ik snap het niet kunt u het uit leggen? Nee je doet het maar zelf" *zucht*
. Rebeccaa schreef:Ik heb ook zo'n mentor
Altijd ruzie met d'r, en ben gister ook naar huis gestuurd door d'r omdat ik m'n SCHRIFT was vergeten.
Stomwijf..
Arabesk schreef:Rebeccaa schreef:Ik heb ook zo'n mentor
Altijd ruzie met d'r, en ben gister ook naar huis gestuurd door d'r omdat ik m'n SCHRIFT was vergeten.
Stomwijf..
Niks is zo leuk en fijn als elke dag een klas van 30 pubers voor je neus die hun schrift/boek/huiswerk zijn vergeten.
Als je bij mij wat vergeet 1x ok, maar een tweede keer betekent een uur nakomen
Arabesk schreef:Niks is zo leuk en fijn als elke dag een klas van 30 pubers voor je neus die hun schrift/boek/huiswerk zijn vergeten.