Mijn ouders zijn niet thuis
M'n vader zit voor z'n werk in Dublin, en m'n moeder ergens in Oostenrijk! Nu had mijn broer dus woensdag (woensdag ochtend is m'n moeder vetrokken) meteen een feest gegeven
T was gaaf!! Echt gewoon kei gezellig!! Allemaal vrienden van mij en m'n broer (we hebben dezelfde vrienden
) waren gekomen.. en er zou 1 vriendin van mij blijven slapen.. maar uiteindelijk bleef bijna iedereen slapen!! Op de kamer van m'n ouders 4 matrassen bij gepropt.. nou en slapen maar!! In m'n ouders bed mijn broer en een vriendin van ons; Maria. In de matras aan de linkerkant ik en Chris (op 1 1persoonsmatras.. en t was zoo benauwt
) op de matras er voor Danny (vriend van ons) op andere matras Collin (vriend van ons) en op de andere matras Janneke (vriendin van ons) nou slapen?? neee!! dus echt niet he!!
Het was zoo gezellig niet normaal.. maar ikke was wel de jongste
Janneke was 15, Collin 16, Danny 17, M'n broer 17, Chris bijna 18 en Maria 21..!! Maar dus echt niet geslapen he... iedereen sliep behalve Danny Collin Chris en ik! Gister dus iedreeen om een uur of 6 al eruit.. en toen wilde wij eigenlijk wel gaan slapen! Toen ikke en chris nog lekker lang in bed gelegen
en toen alles opruimen.. nahja.. t was echt gaaf!! Zo dit moest ik ff kwijt misschien niet echt interessant voor jullie ofzo