Kur op een cd ??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveleyHorse

Kur op een cd ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 20:10

Hallo bokkers :wave:
Ik had een vraagje. Ik heb een kur binnenkort en ik heb een filmpje in moviemaker en de muziek eronder. Ik had het op een cd gebrand maar kan het alleen op de tv afspelen niet in een cd speler weet iemand hoe ik dit kan oplossen??
Graag hier melden dan of via pb!

Anoniem

Re: Kur op een cd ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 21:52

Omdat het voor mij nietecht duidelijk is wat je nou bedoelt, het filmpje of de muziek heb ik allebij maar proberen uit te leggen...

Als je het over de muziek zelf hebt;
Als welk bestand heb je het opgeslagen? wav of mp3? Er zijn cdspelers/dvd spelers die geen mp3 ondersteunen
En je moet het bestand echt branden, kopieren en plakken heeft bij muziek geen zin. Dan wordt het niet herkent.

Het filmpje;
ik denk dat je het project hebt gebrand. Je moet klikken op bestand, dan "filmbestand publiceren" en dan kiezen wat je wilt. Ik zou het eerst opslaan en dan branden met Nero oid. Dan weet je teminste zeker dat je het gebrand hebt.

Als je er niet aan uit komt moet je maar even uitleggen hoe je het precies heb geprobeert te branden. Succes!

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 16:17

Ik bedoel ik heb het gefilmt me proef dat bij moviemaker ingedaan om dan de muziek er onder te zetten. Daarna heb ik het filmpje verwijderd zodat ik de muziek alleen nog heb staan. Toen kon ik het alleen afspelen in een dvd speler niet op een normale cd speler.... hoe kan ik het op een ec krijgen dat ik het ook echt kan afspelen in een cd speler?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 16:19

Volgens mij kan je hem alleen exporteren als een filmbestand, en niet als een muziekbestand in moviemaker..
Heb je de muziek ook ergens apart opgeslagen staan? Als dat een mp3 of wav bestand is kan je het gewoon branden lijkt mij!

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 16:24

Ja gewoon in een mapje.. waar kan je het beste een kur in maken??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 16:48

Ik had mijn kür gemaakt met audacity, een heel simpel + makkelijk progamma met best veel mogelijkheden... Dit is freeware..

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 15:41

Kan je dat downloaden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:27

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:40

Met moviemaker kun je prima küren maken en op CD zetten ;)

Inderdaad het filmpje verwijderen en dan filmbestand opslaan als. Dan heb je een .wmv
Sommige CD/DVDspelers draaien deze extencie wel en sommige niet.

Dan download je een converter waarin je je .wmv omzet in een MP3 ;)
Zo is het bij mij altijd nog gelukt, kost minder tijd en werk dan de nu gegeven tips. Lukt het je alsnog niet wil ik het bestand wel voor je omzetten :)