Anoniem schreef:[*olduser*],nee natuurlijk heb ik geen speciale gave. Ik ben ook niet boos,of wat ook.
Ik voel me alleen wat dubbel,dat iemand die zich ziekmeldt met griepklachten,wel een terrasje kan pakken.
En uiteraard blijft dit iemands eigen verantwoording hoor,maar zeker in dit werk,moeten collega's dan zeer flexibel inspringen en dat is soms gewoon erg lastig.
Dan nog is het jouw zaak niet, maar een zaak van de werkgever.
En ja ik heb wel zoiets van: Waar bemoei je jezelf in vredesnaam mee?
Persoonlijk vind ik het al vreemd dat jij weet met wat voor klachten je collega zich heeft ziek gemeld, daar heb jij in feite al niets mee te maken.
Maar uit je eerdere post begrijp ik al dat jij dit soort dingen spiegelt aan jezelf: Jij bent een bikkel, werkt nog door al zou je jezelf nog zo ziek voelen en anderen moeten dat ook maar doen.
Zoniet, dan openen we een topic op Bokt om bevestiging te krijgen dat zo'n collega toch wel heel verkeerd bezig is en jijzelf een bikkel bent.
Sorry, ik walg inderdaad van dit soort bemoeizucht.
En uiteindelijk komt het allemaal voort uit egoïsme, want stel je voor dat de andere collega's flexibel moeten zijn en wat langer moeten werken terwijl niet zeker is of dat persoon wel ziek genoeg is om thuis te blijven.