Help! Verjaardagscadeau vriendje.. Ideeen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Help! Verjaardagscadeau vriendje.. Ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 10:06

Waarschijnlijk het zoveelste topic hierover, maar ik heb echt even hulp nodig!
En wel hierom: sinds 2 maandjes heb ik een heel leuk vriendje, maaaar! Nu is hij binnenkort jarig (16apr). Wat geef je je vriendje als je nog maar zo kort hebt? En wat is een normaal bedrag?
Daar we allebei wel van Blof houden (en ik daar al heel lang heel graag heen wil :P ), leek me dat wel wat. Maar nou zijn er nog kaarten beschikbaar voor hun concerten in Rotterdam, en das dan wel weer een heel eind hiervandaan. Hij studeert in Groningen, dus dat zou het makkelijkst zijn. Maar die kaarten zijn (uiteraaaaard) uitverkocht. Heb op marktplaats al een advertentie geplaatst dat ik 2 kaartjes zoek, dus wie weet. Ook lijkt Guus Meeuwis me ge-wel-dig, maar die kaarten zijn dan alweer 55euro pp..

Zucht. Hellup! Iemand nog een leuk idee? Hoeft niet per se een concert te zijn. Zat zelf ook al te denken aan een horloge, mocht ik echt niks anders vinden. Eerst even subtiel uithoren of hij ooit een horloge draagt :P (en maar hopen dat hij niet op bokt kijkt ghehe).

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:09

Een geurtje? :') Héééél origineel ook :)) .
Je kunt bij hema/kruidvat ook dingen (bekers/kussens e.d.) laten bedrukken met foto's, misschien is dat een leuk idee? :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:10

Een lekker luchtje is altijd goed. Anders een avondje uit, een dagje ontspanning, die ene mooie trui waarvan hij zei dat hij die graag wilde hebben. Enz.

Er valt zat te verzinnen hoor!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:11