Webshop met mooie stoffen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Webshop met mooie stoffen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-09 08:10

Hallo,

Voor de zomer heb ik een leuk ontwerp bedacht voor een jurk, en dit zou ik graag eens uitproberen.
Nu ben ik alleen opzoek naar mooie stoffen.
Kent iemand een webshop hiervan? met modieuse stoffen?

Brand maar los!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:35

Ik zou naar de markt gaan! Daar vind je altijd super mooie stoffen voor echt heel weinig geld! Bovendien zie je ze dan ook echt in je hand. Kleuren vertekenen toch altijd heel erg op foto's en plaatjes op internet! De kleuren komen dan toch altijd anders uit als je verwacht had. Heb jij je beeldscherm net wat donkerder ingesteld en denk je een mooie bordeaux rode kleur te hebben. Krijg je hem binnen blijkt het knal roze te zijn!

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:49

Ga mee eens met hier bovenstaande reactie. Je kunt bijvoorbeeld naar Albert Cuyp markt in Amsterdam gaan. :) Wel 3 of 4 kraampjes met stoffen. En bovendien ook een naai-winkel (Jan de grote Kleinvakman ofzo) met heleboel accessoires, wie weet vind je ook wat daar! :)

Dorus

Re: Webshop met mooie stoffen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 09:59

Ik zou ook geen stoffen van internet kopen. Imo moet je stoffen kunnen voelen. Dik of dun, glad of stroef. Dat zijn allemaal factoren die belangrijk zijn voor hoe je jurkje er uiteindelijk uit komt te zien. Van internet kan je dit soort factoren niet inschatten.

Dus gewoon even uitzoeken wanneer de weekmarkt is en daar eens gaan snuffelen.

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:02

Je zou eens kunnen kijken op giraffa modestoffen, je kan daar ook een proeflapje bestellen.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 10:06

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:22

Pinootje schreef:
Ga mee eens met hier bovenstaande reactie. Je kunt bijvoorbeeld naar Albert Cuyp markt in Amsterdam gaan. :) Wel 3 of 4 kraampjes met stoffen. En bovendien ook een naai-winkel (Jan de grote Kleinvakman ofzo) met heleboel accessoires, wie weet vind je ook wat daar! :)

Wel 3 of 4? Er zitten er veeeeeeel meer dan dat hoor :)
Maar voor een echte stoffenmarkt raad ik je aan om op maandagochtend naar de noordermarkt te gaan in amsterdam :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:43

ermelo ligt nou niet echt bepaald om de hoek van amsterdam.

Ik zou gewoon naar de markt in je eigen stad gaan. Op elke markt staat wel een stoffenkraam.