Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

amondi schreef:Dat maakt het inderdaad zo complex dat je echt heel voorzichtig moet zijn!
Een klein appartement zal je uiteindelijk altijd weer willen verkopen, de prijs is nog erg hoog, en je moet rekening houden met een scherpe prijsdaling!
Niet alleen vanwege die blinde muur, maar ook vanwege de crisis. En een jaar lang naast een bouwput wonen is ook geen pretje.
Mijn advies? Heel voorzichtig zijn en desnoods weglopen! Je betaald nu de hoofdprijs terwijl de financiële toekomst van deze flat heel erg duister aan het worden is!

Eerst even reageeren op de vraagprijs ..
.. Maar het ligt er denkik ook maar aan waar je het koopt en hoe je onderhandeld.PrinsesJ schreef:zoEerst even reageeren op de vraagprijs ..
dat jij daar voor meer als 150,000 wilt geven!! ..
Ik heb in december een huis gekocht met mijn vriend..
Grote woonkamer,'soort'' bijkeuken, keuken. 90m2 achtertuin. 3 slaapkamers, GROOTTEE badkamer. Zolder bereikbaar via flizotrap..
Voor: 135.000....
PrinsesJ schreef:zoEerst even reageeren op de vraagprijs ..
dat jij daar voor meer als 150,000 wilt geven!! ..
Ik heb in december een huis gekocht met mijn vriend..
Grote woonkamer,'soort'' bijkeuken, keuken. 90m2 achtertuin. 3 slaapkamers, GROOTTEE badkamer. Zolder bereikbaar via flizotrap..
Voor: 135.000....
Vind ik toch wel een groot verschil.. Maar het ligt er denkik ook maar aan waar je het koopt en hoe je onderhandeld.