Ik heb altijd in mijn lies/onderaan mijn bil een soort grove eeltplekken van het rijden, ik denk door rand van mijn onderbroek. Dit is net schuurpapier… Ik heb een poos niet gereden door een blessure van mijn paard en de plekken verdwenen en ik had weer zachte billetjes
Maar nu ben ik weer aan het rijden en na een bosrit van een uurtje of 2 voelde ik lichtelijk au en ja hoor, het begint weer. En het begint dan met een soort rode pijnlijke pukkels…ik let al op met het soort onderbroek wat ik aantrek,. Maar wat doen jullie hieraan? Dit is echt irritant!
Da's niet fijn maar wel herkenbaar! Maar kennelijk te ranzig om op te reageren? Kweetnie. Je kan er volgens mij weinig aan doen, behalve dan zorgen voor goed ondergoed. Er zijn mensen die met ondergoed met pijpjes rijden maar als die gaan opkrullen ben je ook niet blij lijkt me...
, dat is een speciale onderbroek (te verkrijgen in een fietswinkel) waar een soort zeemvel in zit. Speciaal om op het zadel van een fiets te zitten. Kan helpen misschien.