Wow, zelf zoeken is natuurlijk moeilijk Uit mijn hoofd zeg ik lijn 89 en304 richting Drachten, 316 en 306 richting Leek. Bij 89 en 304 stap je uit bij de snelweg en is het maar een klein stukje lopen naar de Divoza. 316 en 306 weet ik zo niet.
sorry hoor het is gewoon een vraag en ik ben de hele tijd al aan het zoeken. maar in iedergeval bedankt.
en kan jy zien of ik niet aan het zoeken ben geweest? ik ben er gewoon niet bekend. en ik zou niet eens weten hoe ik er moet komen. en nu wel!
diessel
Geplaatst: 29-03-09 18:54
Je kunt prima met de bus naar de Divoza in Leek . Het is ongeveer 10 minuutjes lopen. Ik heb zelf ook eens gedaan, terugreis viel toen tegen omdat ik behoorlijk wat gekocht had
Is wel te doen hoor! Inderdaad nog tien minuutjes lopen ongeveer, zoals al eerder genoemd is. Volgens mij kun je dan ook eventueel lijn 88, richting marum, nemen. En lijn 100 dacht ik, maar als die echt is opgeheven...
De bussen naar leek en drachten komen er langs. Die gaan in Midwolde de snelweg af.
En volgende keer even gewoon zelf zoeken .
pinuts
Geplaatst: 30-03-09 21:27
ja is makkelijk te doen. Nog wel ff een stukkie lopen vanaf de bushalte naar de divoza.. Maar zeker wel te doen.. bus 85, 306 en 316 (geloof ik) gaan erlangs.. ( ben dr net nog langs gegaan met busje:P)