Vast sieraad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JorisDy

Vast sieraad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 14:52

Na aanleiding van het Pandora topic, vroeg ik mij af of hier bokkers zijn die altijd het zelfde om hebben.
Ik heb bijvoorbeeld al 3 jaar een armbandje om, en die is er in die 3 jaar ook nooit vanaf geweest.
Daarvoor had ik hem al 2 jaar om, maar voor een operatie moest ie af.

Als ik hem af heb voelt het ook heel leeg :'), dan mis ik wat om mijn pols.

Het is een goud armbandje met stukjes witgoud. Niet opvallend en kan er gewoon andere armbandjes bij om hebben. Valt niet erg op .

Dus bokkers,
wie heeft ook een ''vast'' sieraad?

Mitchall

Re: Vast sieraad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:53

ik, ik heb nu al bijna 1.5 jaar 4 vriendschapsbandjes om mijn pols...
Heb donderdag 2 vriendschapsbandjes om mijn enkel, ben van plan om die er niet eraf te halen ;)

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:53

Sinds een tijdje een zilveren armbandje om mijn rechterpols, die gaat alleen af als het echt moet. anders niet. voelt leeg dan idd. :+

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:54

JA! ik heb altijd 3 verschillende dunne zilveren armbandjes aan en aan mn andere hand altijd een heule dure armband met steentjes :)
Oja, en altijd 6 ringen :)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:55

Mijn ketting met een hartje en een kruisje eraan.Draag hem bijna 6 jaar nu.

Lieset

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:56

Ik heb sinds 3 jaar vrijwel iedere dag dezelfde ketting om.
Gekregen op mijn 18e verjaardag, daarna nauwelijks meer afgedaan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:56

Een teenring om mijn lelijkste teen. :+

Precies acht jaar geleden gekocht in Nieuw-Zeeland en sindsdien alleen twee keer af geweest in het ziekenhuis toen er foto's gemaakt moesten worden van mijn voet c.q. toen mijn voet in tape/gips moest. Ik voel 'm niet eens zitten, dus met schoenen heb ik er ook geen last van.

En ik heb twee 'gewone' ringen die ik tien jaar geleden in Londen heb gekocht. Die gaan regelmatig af, onder andere met rijden. Maar meestal heb ik ze wel om.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:57

Ik heb altijd een goude ring aan van chopard met een briljant omgezet met gele saffier.

Gekregen van mijn moeder dus betekent veel. Gaat alleen met douchen af.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 29-03-09 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-09 14:58

Leuk zeg :) dacht dat ik 1 van de enige was :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:58

Om mijn linkerpols een gouden en een zilveren armbandje. Linker ringvinger een zilveren ring bestaande uit 3 dunne ringetjes die door elkaar gehaakt zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:59

Ik heb áltijd mijn ring om (gekregen van mijn ex maar draag hem nog steeds, heel mooi ding) en meestal heb ik een stuk of 2 elastiekjes om mijn arm :+
Maar dat is niet echt vast :)

Als ik mijn ring niet om heb voelt het echt alsof er iets mist aan mijn hand :)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:59

aan mijn rechterpols 3 verschillende zilveren armbandjes :) Aan mijn linkerpols een pandora-armband en om mijn nek een zilveren kettinkje met een hartje eraan die ik van mijn vriend gehad heb, en een zilveren ketting die ik voor mijn verjaardag van mijn ouders gekregen heb :) Verder nog een ring aan mijn rechter-ringvinger.. ook van vriendjelief :P

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:00

Mijn pandora natuurlijk :D
En altijd mijn geluksketting en ketting met naamplaatje van mijn liefste paardje :P

Verder heb ik wel veel trouwe sieraden, maar de ene keer draag ik goud, de andere keer zilver

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:02

Ik heb altijd (al-tijd) een kettinkje om dat ik op mijn achttiende verjaardag heb gekregen van de zus van mijn oma, die rond mijn tiende is overleden aan darmkanker.

Verder heb ik een paar jaar lang een armbandje om gehad dat er gewoon sowieso niet af kon. Langzaam maar zeker is dat armbandje gewoon enorm versleten geraakt, tot 'ie het een paar weken geleden op heeft gegeven. Nadat mijn huisgenootje terug kwam uit Nieuw-Zeeland heb ik van haar een soortgelijk nieuw armbandje gekregen. Die heb ik nog niet om gedaan, maar ik verwacht dat die het ook minstens enkele jaren vol zal houden.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:02

Ik heb op mijn 5e verjaardag een zilveren kettinkje gekregen met een paardenhangertje eraan, van mijn ouders. Ik ben nu 22 en draag hem nog steeds. Langer als een dag heb ik hem nooit afgehad. Heb het kettinkje wel vervangen, voor ongeveer 5 jaar terug.

Zonder voel ik me heel leeg en kaal, ondanks dat het een klein hangertje is. Ik krijg er ook heel vaak reacties op, en als ik vertel dat ik hem dus vanaf mijn 5e jaar draag, vind iedereen het helemaal geweldig dat ik er nu nog mee loop. Ik denk er wel eens aan om hem te laten vergouden, ik vind goud namelijk ook heel mooi. Een ander hangertje is geen optie, dus dan moet deze maar vergoud (schrijf ik dat zo wel goed? :+ ) worden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:07

Ik ook :j Twee ringen, een armband, een horloge, en een ketting :D

Ketting hangt een kruisje aan, heb ik al zon tien jaar om. Nooit afgehad. Ben er erg aan gehecht geraakt.
In de ene ring staat de naam van mijn paard. Deze heb ik nu anderhalf jaar om.
In de andere ring, en mijn armband, staat de naam van mijn overleden hond.. De ring heb ik nu vier jaar om. De armband drie jaar.
Mijn horloge, heb ik sinds mijn communie, toen was ik acht of negen ofzo. Is gewoon zon metalen horloge. Inmiddels is al het metaal er half af, en komt er goud onder vandaan :') Tijd terug was de batterij leeg. Was aan het twijfelen voor een nieuw horloge. Maar kon deze toch niet kwijt :o

Dus ja, ben wel verslaafd aan mijn vaste dingetjes :o

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:09

Een naamkettinkje, die heb ik al 4 jaar om en gekregen op mijn verjaardag destijds en deze verjaardag voor het eerst af omdat ik een nieuw kettinkje kreeg van mijn zus.. maar ik ga hem nu weer omhangen dit kettinkje is heel fijntjes en dat voelt leeg zonder mijn naamketting erbij dus dan maar 2 kettinkjes :+ .

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:11

Ik heb een bedelarmbandje met een klavertje vier, een hartje, een hoefijzer, een olifantje en mijn sterrenbeeld altijd om.
Die heb ik gekregen voor mijn 13de verjaardag en gaat echt nooit meer af.
Ik moest hem laatst afdoen omdat en een nieuw bedeltje aan werd gemaakt en wat heb ik dat ding gemist zeg :\

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:12

Mijn oorbellen gaan nooit uit, verder hou ik helemaal niet van sieraden.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:15

Heel dun zilveren kettinkje met een pareltje eraan en een zilveren slavenarmband met een inscriptie (Liefs ons 25-08-2008) erin van mijn beste vrienden, die draag ik ook bijna altijd :)

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:16

Pfoe, 8 ringen, 5 armbandjes,4 kettinkjes, en een navelpiercing , allemaal vast :D

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:19

Ik heb na het overlijden van mijn broer zijn kettinkje gehad met een beschermengeltje.
Heb wel eens een andere ketting om, maar dan mis ik hem echt!

Ook hebben mijn vriend en ik elkaar ringen gegeven.
Die doe ik ook nooit af :)

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:21

LePapillon schreef:
Ik heb na het overlijden van mijn broer zijn kettinkje gehad met een beschermengeltje.

Wat een mooi gebaar, bij een treurige gebeurtenis :(:)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:22

Oh ja, oorbellen. In elk oor twee knopjes, die gaan ook nooit uit tenzij ik er eens eentje verlies.

Met kettinkjes kan ik niet overweg, nooit gekund.

Wel mooi om te lezen dat veel mensen sieraden van dierbaren dragen. Die heb ik ook wel, maar die durf/wil ik niet dragen omdat ik ze niet wil kwijtraken.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:23

Ik heb ook sieraden van dierbaren.. Mijn ring heb ik om sinds de dood van mijn oma, is een look-a-like van haar trouwring. Dan heb ik nog een ketting en een armbandje om van mijn moeder, gewoon omdat ik van d'r hou.. :D
En omdat het leuke sieraden zijn natuurlijk ;)