Stage?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Catori

Stage?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 11:25

Sinds september 2009 ben ik de opleiding EcoMediatedPedagogy begonnen aan de Hogeschool Utrecht.
(Eigenlijk heet ie: Eco Mediated Education and Animal assisted Therapy Activities) :D

Wij werken met domeinen en de eerste heb ik afgesloten. Ik ben op veel plekken geweest om te zien of de manier van werken iets voor mij is, of juist niet. Ik mis alleen nog iemand die therapie geeft met honden. Dus....mochten jullie iemand weten. (Heb al 3 mensen benaderd, maar met een kluitje in het riet gestuurd).
Nu hoeven wij in principe geen stage te lopen, (je werk is een stage zeg maar, maar ik leer niet op die plek wat ik wil leren) maar de opleiding duurt maar 2 jaar, hoe kan ik nu genoeg leren zonder stage en door alles zelf te doen?

Momenteel werk ik aan een onderzoek rondom ondersteuning van dieren bij autisme spectrum stoornissen en ben ik donderdag zelf aan de beurt voor een intake met mijn eigen hond om bezoekteam te worden in een verpleegtehuis.

Maar nu....ik wil dus volgend jaar eigenlijk wel soort van stage lopen. Maar heb een baan van 28 uur per week.
Wie heeft suggesties?

Hoop dat dit verhaal beetje duidelijk is :o ....is nogal een bijzonder opleiding....

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 19:32

Niemand een idee?
Ik begrijp dat het een wazig verhaal is ;) .

Zit zelf te denken aan de dagen dat ik vrij ben om dan stage te doen.....of zoiets....

Maddox

Re: Stage?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 16:44

Misschien te voor de hand liggend maar ..Dierenziekenhuis in Utrecht?

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 05:30

Dank je wel voor je reactie!

De opleiding gaat de kant op van de animal assisted therapy enzo, dus dierenziekenhuis is misschien niet zo'n goed plan ;)

Ik denk dat ik voor volgend schooljaar een planning ga maken van het uitzoeken en vragen van 3 bedrijven/organisaties en daar dan 3 of 4 dagen (of een week achtereen) stage lopen.
Een lange uitgebreide stage lukt niet vanwege het feit dat ik ook nog een fulltime baan heb.

Het is best ingewikkeld zeg maar.