Maar wilde het toch echt kwijt!
Ik heb een vriendin, zal haar even Muriel noemen. Muriel heeft een vriend die ik even Erik noem. Muriel kent Erik ongeveer sinds juli vorig jaar. Na een maandje dat ze hem had leren kennen kreeg hij een vriendin die Anke heet. Erik heeft in die tijd dat hij iets met Anke had iedere keer als hij Muriel zag ermee gekust, en het is niet alleen bij kussen gebleven
. Maar na ongeveer 4 maanden ging het uit tussen Erik en Anke en heel snel had hij echt iets officieels met Muriel. Ik heb haar in die tijd vaak genoeg gezegd hij gebruikt jullie gewoon allebei en je moet echt is met hem gaan praten! En ze zei iedere keer ja ga ik doen, ga ik echt doen. Maar ze was zo gek op die jongen dat ze hem niet kon laten gaan toen hij iets met Anke had.
Nu heeft Muriel een vriend van Erik leren kennen. Die noem ik even Hans. Hans vond Muriel best wel leuk en zij vond hem ook wel leuk. Maar ja ze kon niks want ze had Erik. Ze heeft een paar keer met hem afgesproken waar Erik niks vanaf wist. Ook is ze daar afgelopen vrijdag heen geweest en hebben ze gekust. Een paar uur daarvoor had ik Erik aan de telefoon en hij stond op het station en wilde voor de trein springen, of ik afscheid wilde nemen tegen Muriel van hem. Want hij wilde niet meer leven omdat Muriel zijn leven was en ze had hem donderdag gesmst dat ze even rust wilde en wilde nadenken of ze nu met Erik of met Hans verder wilde.
Het is niet altijd rozengeur en manenschijn geweest tussen Muriel en Erik maar die 2 waren zo verliefd op elkaar, echt heb nog nooit een jongen zo gek op een meisje gezien. Maar nu heeft ze dus met Hans gekust en ben ik bang dat ze hetzelfde gaat doen als Erik bij haar gedaan heeft.
Ik heb er al veel met haar over gepraat enz. en ze weet het zelf allemaal niet.
Sorry voor het lange en misschien onduidelijke verhaal, maar ik moest het echt even kwijt

)