.Ik woon sinds anderhalfjaar in Frankrijk en heb dit jaar mn examen. Dat ligt hier allemaal wat anders. Na je Brevet, oftewel je examen moet je naar een Lycée. Er zijn hier geen speciale niveaus, iedereen doet hetzelfde XD. Iniedergeval, om een lang verhaal even kort te houden, heb ik dus totaal geen zin om nog twee jaar ''zonder speciale richting'' naar school te gaan, ik wil gewoon graag naar iets toe leren. Nu wou ik eigenlijk als ik nog in Nederland gewoond had gewoon mijn HAVO afmaken en daarna een dierverzorgingsopleiding doen. Helaas zijn er hier maar een paar en die zijn gewoon té ver weg. Nu is er wel een Lycée Agricole in de buurt, wat zoveel inhoudt als een agrarische school, oftewel groen onderwijs. Op die school hebben ze een speciale opleiding paardenverzorging.
Enfin, het klinkt goed, en het lijkt me echt leuk.
Maarr, om 'aangenomen' te worden moet je minimaal galop 4 hebben. En nou weet ik ong. wel wat dat inhoudt, want dat zijn een soort 'examens' rondom paard(rijden), maar ik heb verder echt geen idee hoe en wat.
Dus nu, na een onwijs lang verhaal dan eindelijk de vraag die ik al de hele tijd wil stellen .. XD
Heeft iemand enig idee wat er bij de galop 4 gevraagd wordt ?
Nou dat was 'm, hopelijk kan iemand me helpen want ik wordt echt depressief als ik denk aan volgend jaar, géén idee wat ik moet doen als dit niet kan
.
.