Ik heb een vraagje, ik heb nu al vanaf feb. De Samung pixon.. alleen kom ik er nog steeds niet uit, na al 5x het boekje gelezen te hebben én op internet gezocht te hebben: hoe ik nou foto's / filmpjes van mijn telefoon over kan zetten naar de computer. Wel ben ik er achter wat ook in het boekje vermeld wordt hoe ik muziek - foto's van mijn computer náár mijn telefoon kan doen. Dit wil ik dus niet!
Ik wil gewoon mijn foto's en filmpjes van de telefoon op mijn computer hebben, hopelijk is hier iemand die dat wel weet en mij wil helpen???
Ik weet niet hoe het zit met Samsung. Ik heb zelf de Nokia N95. Hiervoor heb ik een programma gedownload (Nokia PC Suite) waardoor ik bluetooth verbinding op kan stellen en vervolgens m.b.v. dit programma bestanden tussen computer en mobiel uit kan wisselen.
Misschien een tip om eens op de site van samsung te kijken of er ook een programma voor de Pixon is
Ja, die heb ik geinstalleerd, ik krijg wel mappen te zien met foto's - video's maar daar staat niks in.. zou het miss kunnen dat het komt doordat de foto's en video's opgeslagen worden op telefoon en niet op geheugenkaart?
ja kabeletje heb ik, En windows Vista .. !!! zo stom je zou dan denken dat zo'n nieuwe telefoon het wel doet op Vista... heel handig! bedankt voor je info dan.
Het staat ook bij je CDrom. Hij draait enkel op 98 en XP geloof ik. Ik heb hier ook het geluk dat ik 2 computers heb, de laptop draait op vista, voor mijn foto's moet ik op de computer zijn, daar staat XP nog op.
Hmm.. daar had ik inderdaad nog niet naar gekeken, ging er gewoon vanuit dat hij het moest doen op Vista, Dan moet ik maar een keer op een andere computer het over gaan zetten! thanks,
fabienne
Geplaatst: 29-03-09 18:14
Nee hoor als je Samsung PC studio 3 vanaf de site van samsung download en installeert (dat zal de meest recente versie zijn) moet ie het gewoon doen. Ik heb ook Vista en Samsung en alles werkt prima!
Eerst de ouwe uninstallen via configuratiescherm . software verwijderen
Dan downloaden vanaf de site van Samsung-mobile en opnieuw installeren; dan zou ie t moeten doen!
Dat weet ik inderdaad niet, ik had het over de CDrom, en die draait echt niet op Vista. Handige tip van die site
horseylove
Geplaatst: 31-03-09 12:09
ik werk zelf bij samsung, ik heb even navraag voor je gedaan. Staan je instelling bij usb verbindingen op PC studio modes? ZO niet hem er even opzetten anders herkent de pc de telefoon niet en kan geen verbinding maken.
Je moet even de nieuwe pcstudio van http://www.samsungmobile.com downloaden. Oude map ook in PROGRAM FILES verwijderen en eerst via configuratie!!!! in je software lijst.
reboot je pc. Sluit je mobiel aan. Dan zal hij in beeld aangeven wat je wilt opstarten pc studio massaopslag (alleen bij MB kaart erin) Printer en je hebt soms nog wat opties.
kies pc studio. gebruik je een kaartje? Gebruik deze dan zet alles daarop en stel bij usb instelling in MASSAOPSLAG. dan zal je pc hem zien als verwisselbare schijf. het is ook makkelijker te gebruiken en makkelijker slepen van bestanden.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864). Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Sabrina van Eck
Contact Centre Medewerker Samsung Electronics Benelux B.V.
Zo! dankje wel zeg! hier kan ik wat mee!! ik heb het meteen geprobeerd en hij doet het! mijn instelling stond op massa opslag.. en die heb ik veranderd, samen met het downloaden van het andere programma! bedankt!
Mavelle
Geplaatst: 04-04-09 20:19
Jaaaaaa! Zo bedankt! Ik heb dit probleem ook al zoo lang! (Zo lang als ik hem heb ) Echt vervelend, ik ga na het weekend ook direct mn spulletjes maar ophalen van huis omt terug te zetten op mn lappie en hopelijk doen mijn foto's het dan ook:D