en daar sta je dan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

en daar sta je dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 19:12

een kwartier van te voren braaf te wachten op je sollicitatie...

Ik moest vanochtend ontzettend rennen en moest me manege werk verschuiven voor de sollicitatie ( 8 uur beginnen inplaats van 9 uur zodat ik eerder wegkom) ik verheugde me erop omdat ik heel erg snel van andere baan wil wisselen, ik werk nu elke dag na mijn studie maar mijn studie word drukker en drukker en ik ben de hele week aan het rennen.
Ik zit 3 dagen van half 9 tot 5 op school en ik moet werken van 5 tot half 7 savonds, je snapt wel dus dat ik elke keer de docent heel zoet moet aankijken of ik eerder weg mag. Nouja werk mag niet ten koste gaan van me school en niet van mij, ik heb namelijk geen fut en geen tijd meer om te sporten dus besloot ik in een winkel te werken want ik moet écht heel erg nodig sporten. (alleen donderdag avond en zaterdags)

maar goed, ik kom daar dus een kwartier eerder aan en wacht even op 1 van de meiden, die komt naar me toe en ik zeg dat ik een sollicitatie heb om half 2..
ow... en ze kijkt me met een naar gezicht aan..met wie dan?
waarop ik zeg ik neem aan de manager?
oh ja ja die is ziek... waarop ik dus lichtelijk geirriteerd meld of dat het zoveel moeite was om dat door te geven aan mij want ik heb nog wel meer dingen te doen maar daar kon zei niets aan doen natuurlijk en dat zei ik ook. ze zou hem bellen waarop ik zei ik krijg hooguit een excuses en that's it, en idd ik kreeg een excuses en hou zou me zo snel mogelijk bellen! na 30 minuten ben ik maar weggegaan..

ik baal als een stekker -O- en twijfel nu toch wel heel erg of ik doorga met deze sollicitatie of dat ik iets anders zoek..
maar heb het toch wel heel erg nodig..

Mizoan

Re: en daar sta je dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:05

Wat stom dat ze je niet even gebeld hebben......
Die manager laat toch wel zijn afspraken afzeggen zou je zeggen....
Voor mij zou het al gescheten zijn en verder kijken naar iets anders

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 10:11

ik ben gisteren gebeld door iemand anders, heb van de week daar een sollicitatie dan laat ik deze kluns gewoon schieten *\o/*

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 10:14

gefeliciteerd dan!
Vind het niet echt prof om even te melden dat hij ziek was!
Succes bij je andere sollicitatie!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 10:56

hoop dat het lukt, en dan zal ik hem dat ook even vertellen alstie weer belt.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:01

alvast sucses met je vologende solicitatie.
Iig was het niet zo netjes van deze meneer...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:10

sorry niet mee eens, ben zelf manager geweest en heb een keer hetzelfde gehad. Je meld je ziek je vervanger moet je eerst helemaal bijpraten over de winkel en andere dingen, jouw solli was vrij vroeg, ik kan me voorstellen dat als hij zich net heeft ziekgemeld dat een solli het laatste is waar hij zich druk om maakt. banketstaaf voor jou maar de winkel gaat voor.

type foutje

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:17

Ik kan me voorstellen dat hij zich nét heeft ziekgemeld en dat er andere dingen waren die eventjes belangrijker waren dan een sollicitatie

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 15:32

hij was al vanaf woensdag ziek dus imo niet nét ziek. ik vind het niet prof als je niet in je agenda kijkt, daar ben je manager voor, doe je baan dan ook goed.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:33

oke das dan een heel ander verhaal. mij gebeurde het op de dag zelf en zij zou juist vroeg komen i.v.m drukke dag. Dus ja toen ging het fout. Maar dan is het idd iets heel anders kijk maar lekker naar iets anders.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 16:35

chocobroodje schreef:
oke das dan een heel ander verhaal. mij gebeurde het op de dag zelf en zij zou juist vroeg komen i.v.m drukke dag. Dus ja toen ging het fout. Maar dan is het idd iets heel anders kijk maar lekker naar iets anders.

dan zou ik het idd ook begrijpen alsnog is het niet goed maar wel beter begrijpen als je net ziek naar huis gaat is het niet het eerste waar je aan denkt natuurlijk maar de verkoopster waar ik mee aan het praten was zei dat hij al vanaf woensdag ziek was en toen kwam er een ándere verkoper (die hem belde) en die zei dat hij nog wel even ziek zou zijn.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 23:54

Vervelend Kel ..
Maar gelukkig een nieuwe aanbieding al :D Super!