Bikini stress!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilona__

Bikini stress!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 19:33

Het wordt weer zomer, en ik heb een nieuwe bikini nodig. Nergens iets te vinden wat ik leuk vindt en in mijn maat. Wehkamp geprobeerd, Otto. Heb nu bedacht dat ik maar gewoon naar een winkel moet. Wie weet er een goede zaak die grote maat bikini's verkoopt? (75F)

Alvast bedankt ;)

Edit: Het liefst een beetje in de buurt van Groningen O:)

jarco

Re: Bikini stress!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:46

ooeeehhhh een F

gewoon een triangel nemen, dan lijk je op zo'n
amerikaanse film"ster" en dan alleen je tepels
bedekken .... hahaha

maar nee, sorry ik kan je niet helpen.
misschien gewoon langs een lingerie winkel gaan,
verkopen ze ook vaak bikini's

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:47

Ik denk dat je het best naar een lingeriewinkel kan gaan! Het is meestal een stuk duurder maar daar kunnen ze je goed helpen en heb je meestal mooie exemplaren voor je maat. :)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:48

Bij een triangel hangen ze bij mij op mn navel ongeveer. Wel iets met een beugel nemen (tenzij ze nep zijn haha)

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:50

Denk ook dat je het beste naar een goede lingeriewinkel kan gaan. Nog een klein maandje en ik denk dat het weer vol hangt met bikini's. :j
Heb ook weer zin in bikini-weer :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:53

op de site van hunkemoller hebben ze al mooien die tot f gaan! Dus misschien daar even kijken?

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:01

Man wat een tetten! (niet verkeerd opvatten :P ) Ook tips voor een B dat het nog een beetje wat lijkt ;) Ik word altijd ziek van bikini's passen!
Wat me wel opvalt is dat de duurdere merk bikini's altijd net even dat betere passen dan die van de Hunkemoller of Livera.
Bovendien vind ik de meeste een beetje oudbollig. Ik wil er nog sexy uitzien met mn 30 }> Mn lijf werkt wel mee, mn kop wat minder :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 20:44

Jeuh kom ik aan met mijn kleine B-tje. _O- :') -O-

Je komt idd terecht in de echte speciaalzaken denk ik.
Sportsworld heeft die maten ook dacht ik.

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 16:46

Haha ja, ze zijn best aan de maat.. Mn bh is een E cup, maar op een of andere manier moeten mn bikini's een maat groter.. :P

Zal over een tijdje de lingeriewinkels een beetje gaan afstruinen..

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 16:53

Zoezi schreef:
Man wat een tetten! (niet verkeerd opvatten :P ) Ook tips voor een B dat het nog een beetje wat lijkt ;) Ik word altijd ziek van bikini's passen!
Wat me wel opvalt is dat de duurdere merk bikini's altijd net even dat betere passen dan die van de Hunkemoller of Livera.
Bovendien vind ik de meeste een beetje oudbollig. Ik wil er nog sexy uitzien met mn 30 }> Mn lijf werkt wel mee, mn kop wat minder :P

Ik ben erg slecht bedeeld! Ik heb een A cup (was voor de baby en borstvoeding een B :P) En ik had vorig jaar op tv iets gezien over een bepaald type bikine waardoor je borsten wat groter lijken. Die heb ik gehaald en ik vind hem heel fijn! Had eerst altijd van die push up bikini's maar dan moest je altijd uitkijken met liggen en bukken dat je geen inkijk had...

Hier staat een link naar een plaatje met dat type bikini:

http://ucarmagazine.com/wp-content/uploads/2008/06/lisa_rinna_bikini_new_2_big.jpg

Ik heb em trouwens met een touwtje om mijn nek is maar net wat je zelf prettig vind...

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 17:00

Ik heb dezelfde maat, en heb afgelopen zomer 2 goede en mooie bikinis gekocht bij hunkemoller. Gewoon even vragen en toen gingen ze in het magazijn graven, en toen kwamen er een aantal tevoorschijn :D En ze waren zelfs betaalbaar, dus toen heb ik er meteen 2 gekocht! ;)

Edit; is er een hunkemuller in Groningen? Ik verwacht het wel ;)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:37

Ik heb een hele stoere gehaald bij de Livera! :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:40

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:42

Idd, de het handigste en beste om te doen is bij diverse lingeriezaken langs te gaan. ;) Ook om je goed te kunnen informeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:42

Ik heb bijna niks maar ik kan toch nog aardig aan bikinis komen, heb er zo'n 16 :P

moet ik er wel bij zeggen dat ik een strandhuis heb en dus heeeel veel op strand ben

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:45

met een B en zelfs a cupje zijn de bikini's van banana moon zonder beugel echt super! Moet je wel eentje zoeken met opvulling en liefst zo'n neckholder! Ik ben echt een preuts kind dat zich ontzettend schaamt over het tietloos zijn en met die bikini vind ik soms zelfs dat mijn figuur er best mag zijn :j Ze passen echt perfect rond mijn kleine cupje en doen ze nog wat groter lijken dan ze zijn ook :j Ze bedekken genoeg om je goed te voelen maar ook te weinig om als non rond te lopen ;) Ja, ik ben heel enthousiast over die bikini's! Dat merk was mijn redding na werkelijk élke winkel die bikini's verkocht hier in Limburg af te lopen, hell ik ben zelfs naar Nederland gekomen :') Ze zijn overigens wel prijzig... Ik heb 80 euro betaald...

voor TS: ze hebben volgens mij ook vrij grote mate en lijkt me als ze de kleine problemen zo prima kunnen oplossen, ze ook een manier gevonden hebben om de "grotere" problemen op te lossen ;)

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 06:26