Alvast bedankt

Edit: Het liefst een beetje in de buurt van Groningen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Ook tips voor een B dat het nog een beetje wat lijkt
Ik word altijd ziek van bikini's passen!
Mn lijf werkt wel mee, mn kop wat minder

Zoezi schreef:Man wat een tetten! (niet verkeerd opvatten) Ook tips voor een B dat het nog een beetje wat lijkt
Ik word altijd ziek van bikini's passen!
Wat me wel opvalt is dat de duurdere merk bikini's altijd net even dat betere passen dan die van de Hunkemoller of Livera.
Bovendien vind ik de meeste een beetje oudbollig. Ik wil er nog sexy uitzien met mn 30Mn lijf werkt wel mee, mn kop wat minder
) En ik had vorig jaar op tv iets gezien over een bepaald type bikine waardoor je borsten wat groter lijken. Die heb ik gehaald en ik vind hem heel fijn! Had eerst altijd van die push up bikini's maar dan moest je altijd uitkijken met liggen en bukken dat je geen inkijk had...
En ze waren zelfs betaalbaar, dus toen heb ik er meteen 2 gekocht! 
Ze passen echt perfect rond mijn kleine cupje en doen ze nog wat groter lijken dan ze zijn ook
Ze bedekken genoeg om je goed te voelen maar ook te weinig om als non rond te lopen
Ja, ik ben heel enthousiast over die bikini's! Dat merk was mijn redding na werkelijk élke winkel die bikini's verkocht hier in Limburg af te lopen, hell ik ben zelfs naar Nederland gekomen
Ze zijn overigens wel prijzig... Ik heb 80 euro betaald...