Het is over..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prii

Het is over..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 12:26

Sorry voor weer een verhaal, kom er de laatste tijd zoveel tegen..

Na 1 jaar is het dan ook bij mij voorbij..
Het ging al een tijdje niet goed. Alsmaar ruzie om kleine dingetjes.
Dan ging het weer een paar weken goed, dan was het weer mis.

We waren het allebei beu, maar toch gingen we verder, we wilden elkaar immers niet kwijt.
Gister dan toch de knoop doorgehakt, althans mijn vriend ( ex nu dus)..

Ik ben er echt kapot van, het kon niet langer meer zo, maar dit wilde ik ook niet.
Het ergste van al..hij heeft het via msn uitgemaakt..

Daarna nog wat over en heen gesmst. Ik wilde graag nog praten..zodat het misshien toch nog goed zou komen, maar daar wilde hij niks van weten.
Hij geeft mij de schuld van alles, ik overdrijf, word te snel boos, terwijl hij dat juist doen in mijn ogen.

Ik heb vast ook veel dingen niet goed aangepakt, maar hij ziet zijn aandeel hier niet in.

Ik blijf maar naar mijn gsm kijken..zou hij al gesmst hebben? Want toch hoop ik stiekem dat hij terugkomt, maar ik ben bang van niet.
Wil hem alsmaar smsen, maar ik kan hem maar beter met rust laten..

Ik voel me zo ongelofelijk k*t.. Ik heb al zoveel gehuild en het houdt maar niet op..
Ik voel me zo alleen, eenzaam..
Gelukkig heb ik 2 goede vriendinnen die er voor me zijn, maar beide ook met een vriend.

Verder heb ik helemaal niemand. Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet..
Ik maak niet makkelijk contacten en ben bang dat ik mezelf ga afzonderen.

Ik hoop dat mijn verdriet snel slijt en verder kan met mijn leven, zonder hem..
Volgende week tentamens. Hoop dat ik ze door dit niet verknal.

Bedankt voor het lezen en sorry voor het lange verhaal. Ik moest het even kwijt. |(

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:39

Vervelend zeg :(:)
Vind het vooral rot dat het over msn/sms moet, zou toch het beste zijn denk ik om er voor te zorgen elkaar nog een keer in reallife te zien!

x_Mliss

Re: Het is over..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:44

Ahh wat ...!
Zeg tusse mijn vriend gaat het het laatste half jaar ook ....!
Ook al 4/5 keer uit geweest maar kunnen soms niet met maar ook niet zonder elkaar ik snap wat je bedoelt met dat je naar je telefoon blijft kijken...
Ik had het zelfde...

De mijne heeft een tasje aan me voordeur gehangen met al mijn spullen der in. :roll:
Dat was de laatste keer het is als nog wel goed gekomen.
Maar erg laf en dat heeft ie ook te horen gekregen.

Hij kon me niet recht in me gezicht aan tekijken nah. :roll:

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:45

Tja... dat gebeurt, sterkte.

Ik zie je in je tekst een beschuldiging uiten op hem en ik zie ook dat je het eea. ontkent gedaan te hebben.
Waar 2 mensen ruzie hebben, zijn 2 mensen fout.
Zoek de fout bij jezelf, daarna pas bij een ander... Je kan een ander niet veranderen, en als het niet werkt, jammer, dan is er vast nog wel een leuker iemand voor je!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:47

jee meid, als eerste heel veel sterkte :(:)

weet je ook waarom je vriend het heeft uitgemaakt via de msn? was er misschien op dat moment geen mogelijkheid
om mekaar te zien oid?
ik weet eigenlijk ook niet goed wat ik zeggen moet, maar ik herriner me een meisje op bokt die tegen mij zei:
er zijn altijd nog meer jongens als dat er hagelslag op een boterham past. hier heb ik toen ondanks alles toch om kunnen lachen,
en ik hoop jij ook.
verder wil ik je heel veel succ6 wensen voor je tentamens, probeer hier wel voor te leren, en je ex even te vergeten.

:)ddd

prii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 12:59

Equidea schreef:
Tja... dat gebeurt, sterkte.

Ik zie je in je tekst een beschuldiging uiten op hem en ik zie ook dat je het eea. ontkent gedaan te hebben.
Waar 2 mensen ruzie hebben, zijn 2 mensen fout.
Zoek de fout bij jezelf, daarna pas bij een ander... Je kan een ander niet veranderen, en als het niet werkt, jammer, dan is er vast nog wel een leuker iemand voor je!

Nee hoor, ik zei in mijn begin post dat ik ook het een en ander fout gedaan heb. Dat ontken ik ook zeker niet, maar hij doet dat wel en dat vind ik erg laf..

prii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 13:00

Cavaliere schreef:

weet je ook waarom je vriend het heeft uitgemaakt via de msn? was er misschien op dat moment geen mogelijkheid
om mekaar te zien oid?
ik weet eigenlijk ook niet goed wat ik zeggen moet, maar ik herriner me een meisje op bokt die tegen mij zei:
er zijn altijd nog meer jongens als dat er hagelslag op een boterham past. hier heb ik toen ondanks alles toch om kunnen lachen,
en ik hoop jij ook.
verder wil ik je heel veel succ6 wensen voor je tentamens, probeer hier wel voor te leren, en je ex even te vergeten.

nee, het was 11 uur ongeveer. Dus we konden niet meer naar elkaar en dat wilde hij sowieso ook niet, want ik wilde er nog graag met hem over praten..

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:34

Jeetje wat een (***) om het via msn uit te maken, als er iets zwak en laf is dan is dat het wel!

Meid heel veel sterkte! Je zal je een paar weken misschien wel langer klote voelen maar het komt allemaal goed hoor ;)
Je komt in de toekomst vast wel weer een leuke bink tegen!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:02

Zet voor ejzelf op een rijtje wat de leuke dingen waren en wat er allemaal goed is gegaan, maar dit rijtje ook van de dingen die beter konden, waarom het is fout gegaan, wat jij hier volgende keer aan kanv eranderen ed. Maak er een les voor het leven van!! Je zal hier heel sterk van worden en je gaat beter accepteren dat het zo goed is!

sterkte iig :(

_Antikana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:58

wat erg! en dan vooral zo laf zijn om het via msn te doen.
Misschien moet je hem even wat tijd gunnen en komt hij vanzelf wel met je praten.
Doet ie dat nie? Nou, er lopen nog heel wat leuke jongens rond voor zo'n toffe meid als jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:02

aaah meis... :(:) wat naar voor jou zeg....
Kan je je misschien veel bezig gaan houden met je paard? Als je die hebt? En anders een leuk verzorgpaard zoeken waar je veel tijd in kunt steken. Dieren zijn zo goed voor verwerking van zoiets!!

prii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 16:16

Dankjewel voor de reacties..

Ik heb helaas geen paard. Mijn verzorgpaard is anderhalf jaar geleden overleden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:29

aaah joh :(:) naar zeg!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:20

prii schreef:
Cavaliere schreef:

om mekaar te zien oid?
en ik hoop jij ook.

nee, het was 11 uur ongeveer. Dus we konden niet meer naar elkaar en dat wilde hij sowieso ook niet, want ik wilde er nog graag met hem over praten..

als je nou gewoon naar zijn huis fietst/rijd en gewoon een gesprek opeist?
imo heb je er recht op om alles uit zijn mond te horen, een moment dat hij alles kan uitleggen, dat jij alles kan uitleggen
en dat jullie er samen uit kunnen komen en het samen kunnen afsluiten?

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:22

Ik heb precies het zelfde ! Maar ik ken het niet uitmaken maar ik weet het ook allemaal niet meer:(

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:29

Heel veel sterkte.
Le temps détruit..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:58

Wat vervelend meid..
Ook al ging het al niet lekker..als het toch opeens over is voelt het wel erg definitief en voel je je zo alleen..

Probeer inderdaad leuke dingen op te zoeken..ga lekker stappen met vriendinnen enzo!
Het verdriet is echt niet in 1 keer weg..huil gerust als je je daar goed bij voelt!

Sterkte meid!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:40

Tjeetje meid! :(:)
Erg rot is dat hè? Ik weet hoe het voelt.

Het ging niet zo lekker, vertel je. Dan is het goed om elkaar een poosje niet te spreken, dan weet je wat je mist, kan je tot bezinning komen. Je leert er van, je verandert door je verdriet. Dat is iets wat ik heel erg heb gemerkt de afgelopen tijd. Ik ben verschrikkelijk veranderd door mijn verdriet. Ik ben een ander mens geworden, ik ga nuchterder met moeilijke dingen om.
Maar dat betekend niet dat ik hem na vijf maanden niet meer mis! Er zijn zoveel momenten waarop ik zou willen dat hij er bij was!
Zelfs vandaag heb ik er nog om gehuild. Alleen omdat zijn moeder mijn moeder tegenkwam, en vertelde dat ik een speciaal plekje in hun hart heb.
Huilen is echt goed! Huil, wanneer je maar wilt. Als je wilt huilen, moet je dat gewoon doen.

Hij zegt vanalles over jou, dat is natuurlijk niet eerlijk. Als er iets fout gaat, ligt dat bij twee mensen. Maar als vrouw kan het geen kwaad om je te verdiepen in het brein van de man. Mijn moeder kocht een paar weken geleden voor de grap een boekje van Allan en Barbara Pease, als ik dat een jaar eerder had gelezen, was ik waarschijnlijk nog steeds wel bij hem geweest.
Het is misschien nu wel laat, maar het is zeker de moeite waard om zoiets te lezen!!!

Verder weet je nooit wat de toekomst voor je in petto heeft. Voel je je er goed bij om hem te onthouden, om goed over hem te denken, en komt het niet goed, komt er vanzelf een andere jongen langs.
Helaas kunnen we niet in de toekomst kijken, en ook niet de klok vooruit zetten. Afwachten en groeien, laat het leven lekker op je af komen. En hopelijk kan je snel weer genieten van de kleine en mooie dingen van het leven...
Heel veel sterkte meid! :(:)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:42

Rockstar van Pink keer op keer op keer draaien, 't heeft een vriendin van me laatst heeeeeeeeeeeeeeeel erg goed gedaan omdat dat liedje mee te bleren :') (overigens zijn ze nu weer bij elkaar)

Ik wens je heeeeeeeel veel succes en sterkte, ga niet te veel hopen, dat maakt het evrwerken alleen maar moeiljiker! Blik op de toekomst! Oh ja, veel sporten wil ook enorm helpen!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:49

Jeetje meis ik wil je veel sterkte toewensen en weet wat je mee maakt!!

Alweer bijna een jaar geleden ( tjee de tijd gaat zo snel, was eind april) ging het uit met mijn ex en mij.
heb veel verdriet gehad en ben 10 kilo afgevallen door geen hap door mijn keel te krijgen uiteraard was dit voor mij weer een voordeel :P

Na regen komt zonneschijn is het gezegde en ik kan je ook vertellen dat dit waar is, je zal dit nu vast nog niet in zien ( deed ik toen ook niet)
Maar ga leuke dingen doen die je afleiden zodat je je straks uiteindelijk zo goed in je vel zit dat je denkt voor altijd zonder jongens te kunnen :D

En juist als je op dat punt komt, kom je de jongen van je dromen tegen :+:

Het is nu ff verdriet maar straks kun je uiteindelijk met een grote glimlach terug kijken op deze relatie en weet je voor je volgende precies wat je wel en niet meer wilt zien in een relatie.

ik vind dat je vriend zeer weinig respect voor je heeft om het te breken vlak voor een tentamenweek :n
deed mijn ex ook 2 dagen voor een belangrijk examen voor mij. :( -:(-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:03

There is never a right time, to say goodbye.
Je hele leven zit vol belangrijke gebeurtenissen, als het niet langer gaat, zit hij er ook mee hoor! Een vrouw heeft gevoelens, maar een man net zo veel!
Dat het via msn moet... :\ Dat is dan wel weer verschrikkelijk banketstaaf!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:25

Janine1990 schreef:
There is never a right time, to say goodbye.
Je hele leven zit vol belangrijke gebeurtenissen, als het niet langer gaat, zit hij er ook mee hoor! Een vrouw heeft gevoelens, maar een man net zo veel!
Dat het via msn moet... :\ Dat is dan wel weer verschrikkelijk banketstaaf!

En toch ben ik dat niet helemaal met je eens .. iedereen weet dat als je niet lekker in je vel zit je 0,0 goed kunt leren..
Ik vind het gewoon niet eerlijk om dit zo bij haar neer te leggen via een sms en haar daarna dood leuk tentames te laten doen.
Dat weekje later het officiele woord eruit had ook best gekund!! :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:28

Het is zeker oneerlijk! En hij is daarin ook echt egoïstisch geweest. Maar de pijn is nu of een week later even erg. Dat is wat ik er mee bedoel.
Maar op deze manier, is het echt een misselijke streek! :j
Persoonlijk zou ik het dan ook een week later doen...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:32

meid wat rot :(:)

Ik heb ook 2 keer meegemaakt dat m'n vriendjes het uitmaakten op msn. Ik weet hoe k.ut dat is.. :n

Zoek wat afleiding, ga wat leuks doen zonder hem :) En onthoud: tijd heelt alle wonden. (ontzettend cliché maar het is wel zo)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:45

Jeetje wat vervelend zeg!
Wel slap van hem dat hij heeft uitgemaakt over msn..
Maar dat had hij anders misschien evengoed wel gedaan.
Ga leuke dingen doen met je vriendinnen en probeer afleiding te zoeken :)