aantal keren deelname decentrale selectie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miron_

aantal keren deelname decentrale selectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 11:33

Hee!

ik had een vraagje over de decentrale selectie voor geneeskunde.
Op internet zag ik dat je maar 1 keer in je leven deel kunt nemen aan een decentrale selectie voor geneeskunde. Nu kon ik dat ook vinden op alle sites, behalve op die van de rug.
Ook stond op internet dat de instelling zelf kan bepalen of je een of meerdere keren mee mag doen.

Nu is dus mijn vraag, klopt het dat je in Groningen ook maar 1 keer mee kan doen met een decentrale selectie.

groetjes Miron :)

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:15

Idd geldt voor de overige faculteiten dat zij maximaal één keer deelname toestaan. Das niet één keer in je leven, das één keer per faculteit ;)
In principe kun je dus deelnemen aan de DS van Rotterdam, daar niet geplaatst worden, maar het jaar erna deelnemen aan de DS van het VUmc. Voor het VUmc, UVA en Erasmus gelden dat je slechts een keer mee mag doen, maar in principe kun je alle 3 je lotingspogingen ook aanvullen met DS, telkens aan een andere uni.
Dit is overigens oa omdat er onderzoek gedaan wordt naar de resultaten van de studenten die geselecteerd worden - tov non-selected students :)

Voor wat betreft de regel:
Ik verwacht niet dat Groningen daar anders mee omgaat, heb dat iig ook niet naar voren horen komen. Mail ze anders even...

Miron_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 23:18

oke bedankt, dan had ik het dus nog niet helemaal goed begrepen ;)

ik had ze ook al gebeld, maar er was niemand die er ook maar iets van wist.
Ik heb een mailadres gekregen van iemand en heb die persoon ook al een mail gestuurd :)