Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Lenneke_ schreef:Goede reclame. Ik ga elke dag met de trein en daar kom je een hoop asociaal gedrag tegen. Waar ik me nog het meest aan erger is MP3 spelers die zo hard staan dat de hele coupe mee kan genieten (zijn die mensen echt zo doof?) of zelfs muziek zonder oordopjes. En als je er wat van zegt krijg je nog een grote mond terug ook.
Of mensen die lekker een stinkende frikandel tegenover je op gaan zitten eten
Tas zet ik ook wel eens naast me, maar zodra ik zie dat er mensen de trein in komen zet ik hem gauw weg.
Anthea schreef:Vind dat wel heel overdreven, ga dan lekker in een andere coupe zitten, mensen moeten ook eten.

mickey1978 schreef:Ook bij het tanken rij ik na het tanken een stukje naar voren zodat de volgende alvast kan tanken onderwijl dat ik afreken. Het zijn de kleine dingen die het em doen.
Nuage schreef:mickey1978 schreef:Ook bij het tanken rij ik na het tanken een stukje naar voren zodat de volgende alvast kan tanken onderwijl dat ik afreken. Het zijn de kleine dingen die het em doen.
Volgens mij kan dit niet? Die pomp blokkeert totdat er betaald is.
Lenneke_ schreef:Anthea schreef:Vind dat wel heel overdreven, ga dan lekker in een andere coupe zitten, mensen moeten ook eten.
Natuurlijk. Ik eet ook wel in de trein, maar dan een appel of een boterhammetje ofzo. Maar niet iets waar de hele coupe van gaat stinken.
Ik ga idd in een andere coupe zitten en vaak wordt je dan nog even nageroepen.

tita schreef:opstaan voor oudere mensen doe ik niet meer en hoeft niet meer.
Maar als ik in de metro zit en die zit vol en ik ben moe, waarom zou ik dan op moeten staan en al die anderen niet of kinderen.
_Tivoli_ schreef:Daar heb ik nou nog nooit van gehoord?
Wij zetten de auto altijd opzij na het tanken,en nog wel meer mensen zie je dat doen.

Saskiaatje schreef:tita schreef:opstaan voor oudere mensen doe ik niet meer en hoeft niet meer.
Maar als ik in de metro zit en die zit vol en ik ben moe, waarom zou ik dan op moeten staan en al die anderen niet of kinderen.
Omdat jij wél sociaal en nog jong bent?
Als er iemand aan het verdrinken is en niemand springt erin, blijf je dan ook aan de kant staan?
Ik vind dat een beetje een kromme beredenering.
Dus ja, als ik in de metro zit en het is druk en er komt een oudere man/vrouw aan, sta ik wel op.
Want ik ben niet zodanig lui (of hoe jij het zegt, 'moe') dat ik geen respect meer heb voor de belangen van anderen.
Nuage schreef:_Tivoli_ schreef:Daar heb ik nou nog nooit van gehoord?
Wij zetten de auto altijd opzij na het tanken,en nog wel meer mensen zie je dat doen.
Toen ik voor het allereerst in mijn leven ging tanken (mijn scooter, 95 ongelood) lukte het me niet
Ik kreeg er niks uit, ding sloeg heel de tijd af. Er stond 74 cent op de teller en verder lukte het niet.
Ik heb toen de slang terug gehangen en ben naar binnen gelopen met de vraag of zij konden helpen.
Toen werd me gezegd dat ik eerst 74 cent moest afrekenen, hoe stom ook, omdat anders de pomp het niet meer deed. Ze zei dat zodra je de slang terughangt er eerst betaald moet worden voordat hij het weer doet.
Ben daar eigenlijk altijd vanuit gegaan. Maar misschien is dat dan wel afhankelijk van het pompstation.
Ik weet niet of ik het zou durven, alvast stukje wegrijden. Zijn de mensen achter de kassa dan niet doodsbang dat je gewoon wegrijdt zonder te betalen?
Nuage schreef:_Tivoli_ schreef:Daar heb ik nou nog nooit van gehoord?
Toen ik voor het allereerst in mijn leven ging tanken (mijn scooter, 95 ongelood) lukte het me niet
Ik kreeg er niks uit, ding sloeg heel de tijd af. Er stond 74 cent op de teller en verder lukte het niet.
Ik heb toen de slang terug gehangen en ben naar binnen gelopen met de vraag of zij konden helpen.
Toen werd me gezegd dat ik eerst 74 cent moest afrekenen, hoe stom ook, omdat anders de pomp het niet meer deed. Ze zei dat zodra je de slang terughangt er eerst betaald moet worden voordat hij het weer doet.
Ben daar eigenlijk altijd vanuit gegaan. Maar misschien is dat dan wel afhankelijk van het pompstation.
Ik weet niet of ik het zou durven, alvast stukje wegrijden. Zijn de mensen achter de kassa dan niet doodsbang dat je gewoon wegrijdt zonder te betalen?