Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Leuk om te zien.. Je moet het maar oppikken
kazary schreef:Later reed er op de snelweg een trailer precies 80 op de teller en daar hing een vrachtwagen in de trailer met 15 stuks vrachtwagens erachter.
En op de terug weg hetzelfde, alleen toen ging een vrachtwagen inhalen met natuurlijk ook meteen drukte.
Dat ze die mensen die niet doorrijden nu ook eens aan gaan pakken. Zo ook heel wat ergernis en zelfs ongelukken schelen.
Shiloh schreef:kazary schreef:Later reed er op de snelweg een trailer precies 80 op de teller en daar hing een vrachtwagen in de trailer met 15 stuks vrachtwagens erachter.
En op de terug weg hetzelfde, alleen toen ging een vrachtwagen inhalen met natuurlijk ook meteen drukte.
Dat ze die mensen die niet doorrijden nu ook eens aan gaan pakken. Zo ook heel wat ergernis en zelfs ongelukken schelen.
Uhm, ik weet niet hoor, maar trailers en vrachtwagens mogen niet eens harder dan 80. Dus wat doen die in hemelsnaam verkeerd!
Huertecilla schreef:Is dit hetzelfde Bokt waarop steen en been in ronduit onBeschaafde taal over snelheidsovertreders geklaagd wordt?
Is dat alleen als 'jullie' bestuurder van een paard zijn en niet van toepassing bij het besturen van een ander voertuig??
Nog klagen ook over niet-doorrijders!!
Even voor een blijkbaar hoognodig begrip: de maximum snelheid is het MAXIMUM. Je hoéft zo snel niet. Zelfs op de snelweg geldt geen minimum, laat staan op het proviciale- of secundaire wegennet.
Wees als ruiters verdorie blij met handhaving van dat máximum.
Ik begrijp op een paardenforum echt niet waar 'je bent gewaarschuwd' op slaat. Lijkt míj logisch dat je weet waarom dat maximum al vaak te snel is en dat graag wíl respecteren.
hc
kazary schreef:80 op de teller dan rij je 75 in het echt. En dan krijg je vrachtwagens die je aan gaan duwen.
Ik dacht dat iedereen voortaan wel wist dat een teller altijd minder kilometers aangeeft dan je werkelijk rijd.
worteltje schreef:Eum op de autosnelweg bestaat wel een minimum. namelijk 70 km/u moet er minimum gereden worden.
kazary schreef:80 op de teller dan rij je 75 in het echt. En dan krijg je vrachtwagens die je aan gaan duwen.
Ik dacht dat iedereen voortaan wel wist dat een teller altijd minder kilometers aangeeft dan je werkelijk rijd.
Sammie schreef:Oh ben jij er zo één![]()
Wel eens bij stil gestaan dat die mensen al die gevaarlijke acties van jou helemaal niet snappen.. Die zien alleen weer zo'n gevaarlijke gek op de weg.. Als je je ergens dood aan ergert, ontrek je je aan die situatie.. maar ga niet politie agentje lopen spelen..en je eigen leven en dat van een ander op het spel zetten.