Na die rot periode die ik gehad heb, dat ik hier al een keer op bokt gegooit had geloof ik.
Maar het mooie weer begint weer en ik begon alweer lekkerder in me vel te zitten. En me zorgen achter te laten.
En er stond een feest op mij te wachten, zo'n echte boere tentfeest. Vind ik altijd heel gezellig.
Maar nu het allerbeste van alles ............ ik heb een jongen ontmoet op die tentfeest.
Ik die dacht nooit weer over haar ex heen te kunnen komen. Ik liep door die tent heen om een cola-bereburgje te halen. Stond er in een keer een jongen voor me neus, wil je ook wat drinken? '' Eh... j ja wel... ''. Even praatje erbij. Ik zei '' ik ga nou ff naar me vriendinnen toe''. Was beetje door de war, heb ik wel eens. Wat zeggen me vriendinnen '' Jij bent gek, die laat je niet lopen ''. Ikke '' ja maar, ..'' Niks te maren werd die kant op geduwd kreeg een schop mee en bedankt. Ik durfde eigenlijk weer neit op hem af te stappen, dus ik ging zitten aan de kant. En toen kwam hij naar mij toe. Weer een praatje, en toen zei hij '' Ik vind je leuk ''. Ikke '' slik, eh.. ff naar toilet ''. Ik vond hem ergens ook wel leuk, maar ik had ook weer zoiets morgen is hij me weer vergeten en ik ben er nog niet aan toe denk ik en hellup. Kwam een ander hele goede vriendin van mij, barste toen in tranen uit en alles verteld. Ze zei je kan niet je hele leven achter je ex aan blijven lopen he, en nee dat is ook zo. Ze vroeg wat ik zelf vond. Ik zei hij ziet er leuk uit en lijkt me ook wel aardig. Toen zei zij weer van '' wat je niet wil hoef je niet te doen, alleen vergeet die ex eens een keer . Ik weer naar binnen ,kwam hij weer nog meer gesproken enzo. Telefoonnummer maar gegeven, want hij leek heel aardig. Hij zei ik vind je lief en leuk, en allemaal dingen die een vrouw altijd wel wil horen. Hij wou me zoenen, dat wou ik nog niet. Toen zei hij '' geef niks, als je niet wil heb ik daar respect voor ''. Ik zei zo je bent me morgen als je nuchter bent toch wel weer vergeten. Hij zei nee hoor, ik wil jou leren kennen. Nou feestje afgelopen en ik naar huis.
Volgende ochtend lekker onder douche gestapt, en ik op telefoon kijken hoe laat was. Sms, '' Hey pop. Ik ben het niet vergeten. Jammer dat je al weg ging. Mja, ben weer nuchter. Hoe is het met jou? kus ''. Ik terug smsen. Kreeg nog een sms dat hij me echt wou leren kennen. En zo ging hele dag door met smsen, volgende dag ook en die dag daarop ook. Wil niet weten wat voor telefoonrekening ik krijg. Ik had hem mijn msn gegeven, hele dag praten of zodra we er achter zitten.
Ik heb nu toch wel hele kriebels in me buik. Voelt vreemd, ergens heb ik schuldgevoelens voor me ex (die het niet eens verdient). Maar ik vind deze jongen wel zo leuk echt zo leuk. Hij heeft me ook dingen verteld over wat zijn ex heeft geflikt, is ook heel raar gegaan. Heeft ook zoveel informatie aan mij gegeven, die ik nooit zou vertellen zo vroeg al. Ik heb hem ook verteld hoe ik me voel en wat met me ex is gebeurd. Hij zei '' ik wil je echt leren kennen, als jij wil. En ik zou nooit dingen doen die jij niet wil''. Dat heeft hij al beetje bewezen doordat ik niet wou zoenen. En zo ging het door.
En nou heb ik morgen een afspraak, bij hem thuis filmpje kijken, een heerlijke romantische hakfilm, heb ik wel uitgekozen maar ok, hij zou hem huren. Ben wel benieuwd. Ik voel me wel heel prettig, ben stiekem verliefd ondanks schuldgevoelens die ik moet leren opzij zetten. VOel me heel vreemd, maar denk alleen maar aan hem. Ja af en toe komt de gedachte '' ja, maar wat als hij net zoals de andere is '' Ben toch ook wel weer bang om gekwetst te worden ergens. Maar ook weer zo zo zo blij, heb het eten zelfs laten overkoken en vlees laten verbranden.
Ik hoop echt dat morgen leuk gaat worden. Moest het gewoon even kwijt, na al die negatieve berichtjes die ik hier heb gezet.
Want ben nu wle zo zo zo blij ..beetje warig verhaal, hoop dat jullie het snappen
Moest ff kwijt
groetjes wemkelover

*behalve dan met sms-en
*