De lente begint weer en de kriebels in me buik ook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

De lente begint weer en de kriebels in me buik ook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 20:10

Wow moet het toch allemaal maar even vertellen.
Na die rot periode die ik gehad heb, dat ik hier al een keer op bokt gegooit had geloof ik.
Maar het mooie weer begint weer en ik begon alweer lekkerder in me vel te zitten. En me zorgen achter te laten.

En er stond een feest op mij te wachten, zo'n echte boere tentfeest. Vind ik altijd heel gezellig.
Maar nu het allerbeste van alles ............ ik heb een jongen ontmoet op die tentfeest. :D Ik die dacht nooit weer over haar ex heen te kunnen komen.
Ik liep door die tent heen om een cola-bereburgje te halen. Stond er in een keer een jongen voor me neus, wil je ook wat drinken? '' Eh... j ja wel... ''. Even praatje erbij. Ik zei '' ik ga nou ff naar me vriendinnen toe''. Was beetje door de war, heb ik wel eens. Wat zeggen me vriendinnen '' Jij bent gek, die laat je niet lopen ''. Ikke '' ja maar, ..'' Niks te maren werd die kant op geduwd kreeg een schop mee en bedankt. Ik durfde eigenlijk weer neit op hem af te stappen, dus ik ging zitten aan de kant. En toen kwam hij naar mij toe. Weer een praatje, en toen zei hij '' Ik vind je leuk ''. Ikke '' slik, eh.. ff naar toilet ''. Ik vond hem ergens ook wel leuk, maar ik had ook weer zoiets morgen is hij me weer vergeten en ik ben er nog niet aan toe denk ik en hellup. Kwam een ander hele goede vriendin van mij, barste toen in tranen uit en alles verteld. Ze zei je kan niet je hele leven achter je ex aan blijven lopen he, en nee dat is ook zo. Ze vroeg wat ik zelf vond. Ik zei hij ziet er leuk uit en lijkt me ook wel aardig. Toen zei zij weer van '' wat je niet wil hoef je niet te doen, alleen vergeet die ex eens een keer . Ik weer naar binnen ,kwam hij weer nog meer gesproken enzo. Telefoonnummer maar gegeven, want hij leek heel aardig. Hij zei ik vind je lief en leuk, en allemaal dingen die een vrouw altijd wel wil horen. Hij wou me zoenen, dat wou ik nog niet. Toen zei hij '' geef niks, als je niet wil heb ik daar respect voor ''. Ik zei zo je bent me morgen als je nuchter bent toch wel weer vergeten. Hij zei nee hoor, ik wil jou leren kennen. Nou feestje afgelopen en ik naar huis.

Volgende ochtend lekker onder douche gestapt, en ik op telefoon kijken hoe laat was. Sms, '' Hey pop. Ik ben het niet vergeten. Jammer dat je al weg ging. Mja, ben weer nuchter. Hoe is het met jou? kus ''. Ik terug smsen. Kreeg nog een sms dat hij me echt wou leren kennen. En zo ging hele dag door met smsen, volgende dag ook en die dag daarop ook. Wil niet weten wat voor telefoonrekening ik krijg. Ik had hem mijn msn gegeven, hele dag praten of zodra we er achter zitten.
Ik heb nu toch wel hele kriebels in me buik. Voelt vreemd, ergens heb ik schuldgevoelens voor me ex (die het niet eens verdient). Maar ik vind deze jongen wel zo leuk echt zo leuk. Hij heeft me ook dingen verteld over wat zijn ex heeft geflikt, is ook heel raar gegaan. Heeft ook zoveel informatie aan mij gegeven, die ik nooit zou vertellen zo vroeg al. Ik heb hem ook verteld hoe ik me voel en wat met me ex is gebeurd. Hij zei '' ik wil je echt leren kennen, als jij wil. En ik zou nooit dingen doen die jij niet wil''. Dat heeft hij al beetje bewezen doordat ik niet wou zoenen. En zo ging het door.

En nou heb ik morgen een afspraak, bij hem thuis filmpje kijken, een heerlijke romantische hakfilm, heb ik wel uitgekozen maar ok, hij zou hem huren. Ben wel benieuwd. Ik voel me wel heel prettig, ben stiekem verliefd ondanks schuldgevoelens die ik moet leren opzij zetten. VOel me heel vreemd, maar denk alleen maar aan hem. Ja af en toe komt de gedachte '' ja, maar wat als hij net zoals de andere is '' Ben toch ook wel weer bang om gekwetst te worden ergens. Maar ook weer zo zo zo blij, heb het eten zelfs laten overkoken en vlees laten verbranden.

Ik hoop echt dat morgen leuk gaat worden. Moest het gewoon even kwijt, na al die negatieve berichtjes die ik hier heb gezet. :o Want ben nu wle zo zo zo blij ..

beetje warig verhaal, hoop dat jullie het snappen :D
Moest ff kwijt
groetjes wemkelover

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:17

Hartstikke goed van je dat je weer open staat voor andere jongens!

Je ex is het zeker niet waard om schuldgevoelens voor te hebben.

Heb jezelf lief en GUN jezelf het nieuwe geluk!
Succes! :(:)

&p.s: heb een beetje vertrouwen in hem! Niet alle jongens zijn hetzelfde...
Zorg ervoor dat deze liefde geen 'self-fulfilling propecy' wordt vanwege jou destructieve gedachten door eerdere (negatieve) ervaringen!

wemkelover

Re: De lente begint weer en de kriebels in me buik ook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 20:44

Dank je voor je liefe reactie, je hebt ook helemaal gelijk. Ik probeer ook die negatieve dingen op zij te zetten, en ik kan er nu al goed met hem over praten. Ook omdat hij zelf ook zo gekwetst is.

Maar eh ( schaam ) wat betekend self-fulfilling propecy?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 20:44

Heerlijk toch, die beginnende gevoelens? Echt leuk dat je een leuke jongen hebt leren kennen.
En zoals Kyno al zei, er zijn goede jongens genoeg hoor, ze zijn niet allemaal slecht en verdorven :)
Veel succes ermee nog en veel plezier morgen met de film!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:04

Klinkt als een lieve jongen, die ook wel geduld heeft ;) *behalve dan met sms-en :P*
Succes!!

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:16

wemkelover schreef:
Dank je voor je liefe reactie, je hebt ook helemaal gelijk. Ik probeer ook die negatieve dingen op zij te zetten, en ik kan er nu al goed met hem over praten. Ook omdat hij zelf ook zo gekwetst is.

Maar eh ( schaam ) wat betekend self-fulfilling propecy?

Dat is op voorhand denken "Dit wordt niets, hij zal wel hetzelfde zijn", en door zo te denken, het nog doen uitkomen ook, en dan zeggen "zie je wel!" Dus, je moet hem alle kansen geven, als je daar klaar voor bent ;)

Meid, je verhaal klinkt echt vrolijk, je moet je helemaal niet schuldig voelen tov je ex (al ken ik dat gevoel maar al te goed), je moet aan JEZELF denken! Geniet ervan! :D

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 21:58

Weet je zeker dat je meteen met hem alleen thuis een filmpje gaat kijken terwijl je m eigenlijk nog maar amper kent?!
Sorry klinkt vast heel negatief maar ik zou dat dus echt noooit doen..Wel leuk dat je weer iemand hebt leren kennen :) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 09:32

Leuk dat je iemand hebt leren kennen, heel veel plezier alvast vanavond!

Is het wel slim bij hem thuis te gaan kijken, kan je niet eerst even beter op een openbare plaats afspreken? Dat geeft altijd wel een veiliger gevoel.

Veel plezier!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 10:13

Ja, mischien hebben julie ook wel gelijk hoor. Maar ik weet niet, het voelt wel dat het vertrouwd is. Me moeder brengt me er heen, dus ze weet altijd waar ik ben. En telefoons staan ook aan.

Maar heb er wel zo zin in, Ik laat wel ff horen hoe het gegaan is. groetjes

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 10:15

Sting schreef:
Klinkt als een lieve jongen, die ook wel geduld heeft ;) *behalve dan met sms-en :P*
Succes!!

Ja behalve met smsen hahahah
Hij smst me nog steeds hele dag door, en als het hem iets te lang duurt met mijn antwoord krijg ik een sms '' heb ik iets verkeerds gezegd? ben je boos? Nee toch? '' haahah Moet ik hem weer ff gerust stellen. Denk dat hij zelf ook wel beetje onzeker is.

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:20

WillemYntJee schreef:
Weet je zeker dat je meteen met hem alleen thuis een filmpje gaat kijken terwijl je m eigenlijk nog maar amper kent?!
Sorry klinkt vast heel negatief maar ik zou dat dus echt noooit doen..Wel leuk dat je weer iemand hebt leren kennen :) !

Haha lekker opbeurend ;)

Waarom niet? Ze heeft een mond en handen en voeten om mee te trappen ;)
Hartstikke leuk toch! Ben wel benieuwd hoe het vanavond afloop!
Wel vertellen he!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 10:23

Jaja, jullie zijn zeker de eersten die het te weten krijgen...

Was het maar zover. Die jongen is ongeveer even groot als mij, dus mocht het zo zijn kan ik hem vast wel aardig aan. Ik vertrouw hem ook wel eigelijk. Anders had hij op dat feest toen hij toch wel een beetje dronken was toch meer geprobeerd, toen ik zei dat ik niet wou zoenen.
Maar ik snap julie reacties ook wel weer hoor, heb er ook eerst ff over nagedacht. Maar ach me moeder brengt mij, en die jongen vind dat niet erg, dus zou vast wel betrouwbaar zijn.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 10:58

Grootte maakt in dat geval niet veel uit, jongens zijn vaak veel sterker dan meisjes..K zou er mee oppassen in ieder geval maar je moet natuurlijk doen wat je niet laten kan :)
Goed dat je moeder in ieder geval weet waar je bent.

@Danielle, tsja ze zal niet de eerste zijn die in een of ander raar netwerkje valt door een foute jongen en dan kan ie er nog zo leuk uit zien of nog zo lief zijn..Een gewaarschuwd mens telt voor 2 ;)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 15:30

Het was echt super leuk gisteren. De film bijna niet gezien, te veel gesproken en gekliert haha. Helaas is hij er achtergekomen dat ik niet tegen kietelen kan.
Maar het was echt super leuk, hij is heel voorzichtig met mij en zelf ook heel verlegen en beetje onzeker, maar dat zal wel goed komen. Heb nu alleen maar meer zin om bij hem te zijn hihi.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:33

Mooi dat het zo gezellig was!

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:45

Goedzo meid!

Geniet er maar lekker van & trek je niets aan van de (paranoïde) praatjes van andere mensen. :D

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 15:47

Heerlijk verliefd zijn :+:

Mooi dat eht echt gezellig was zeg!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-09 15:50

Bedankt voor de reacties,
k denk dat het wel goed zit allemaal. Mischien dat ik morgen weer wat met hem ga doen, ma dat hangt even af hoe laat hij klaar met zijn werk is. Hij is soms echt heel laat klaar, krijg wel altijd smsje van lekker slapen of zoiets. Hij is zoooooooooo lief.