Ervaring met Kadopagina?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sweetheart

Ervaring met Kadopagina?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 15:15

Hallo!

Ik was op internet opzoek naar een leuk origineel cadeau voor mijn vriend. Toen kwam ik terecht op www.kadopagina.nl.
Ik heb er echt leuke dingen gevonden. Heeft iemand misschien ervaring met deze site? Is het een betrouwbare site? Wie heeft er al eens wat besteld?

Alvast bedankt!

gemske

Re: Ervaring met Kadopagina?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:48

Daar heb ik twee weken geleden een valkenierscursus besteld.
De bon was binnen 1 dag binnen, hij is nog niet benut dus verder weet ik het niet. Maar aangezien de site van de valkenier me verwees naar deze site voor een kadobon durfde ik het wel aan :)

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 16:22

Okey. Bedankt voor je reactie. Ik zie het blokarten voor mijn vriend wel zitten eigenlijk. (Uiteraard voor twee personen dan he ;))

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:48

Anders bel je toch even met het kartbedrijf? Dan weet je hoe hun ervaringen zijn. Veel plezier!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:51

Heb tijden terug ook weleens wat besteld bij kadopagina. inderdaad snelle levering etc. weet niet of hij ook echt besteed is.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:52

Heb tijden terug ook weleens wat besteld bij kadopagina. inderdaad snelle levering etc. weet niet of hij ook echt besteed is.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:21

Geen ervaring maar wel erg leuk als je weer eens geen cadeau weet :P

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:51

Ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een moter experience kado gegeven. Ik had de bon super snel binnen, zit ook nog leuk verpakt en kan er zelf een tekstje op doen. En daar was het ook super leuk, goed geregeld ect. Denk dat ik er vaker een kado ga bestellen want er staan écht leuke dingen op.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 20:52

ik wel, bon idd snel binnen, maar nooit besteed. was toevallig ook voor blocarten :+

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 21:32

Heel erg bedankt allemaal voor jullie reactie!
Ik wilde gewoon even zekerheid dat de site betrouwbaar is.
Ik ga bestellen. Ik ben benieuwd wat hij er van gaat vinden. :D

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 11:35

De site is betrouwbaar :j Vaak is de bon de volgende dag al binnen. Heb er vaker besteld en het besteden is ook altijd goed gegaan tot nu toe :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:47

Hier iemand die als ik een cadeau moet halen/verzinnen voor iemand word het altijd via kadopagina gedaan...Zo heb ik vorig jaar mijn broertje een bon gegeven om te gaan paragliden (dit vond ie overigens helemaal te gek en de mensen legden alles ook super uit aan hem), mn broertje had er de grootste schik mee beleefd :D ...

En voor mn lief heb ik vorig jaar ook een bon besteld met name de bon om zelf te racen op het circuit van zandvoort oa in porsche, lamborghini, formule1 auto, en nog meer sportauto´s, en als laatste mag ie met zijn eigen auto nog ff over het circuit mogen rijden (en hiervan weet ie al met welke auto we naar het circuit toe gaan JUISTEM: De Audi TT :D :D )...

En daarbuiten heb ik ook bonnen besteld om heerlijk met mijn moeder op lange buitenrit te zijn geweest door de duinen en over het strand, dat is ook een echte aanrader echt heerlijk...

En nog wel een aantal meer bonnen :D

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 19:48

Fijn dat jullie er allemaal goede ervaringen mee hebben. Dan ben ik er wat geruster op :). Ik heb nu het blokarten besteld, ik zat inderdaad ook al te twijfelen over paragliden (dat is zijn cadeau voor volgend jaar :+)
Oooeee.... Ik vind het echt spannend :D