Media college in Amsterdam?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellie2

Media college in Amsterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 18:56

Mijn vraag; 'Wie zit er allemaal op het Media college in Amsterdam?'
Zoja, als je erop zit / gezeten wat deed je dan precies?
En hoe bevalt die school?

groetjes

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 19:36

Ik heb erop gezeten. Heb in 2007 daar mijn diploma mediavormgever - grafische vormgeving gehaald.

De school is mij bijzonder slecht bevallen. Slechte computers, weinig lesuren, docenten die nog nooit een computer hadden gezien, geen begeleiding, slechte toetsing, te weinig theorie, te laag niveau, etc. Ik vind dat ik er te weinig geleerd heb door het slechte onderwijs. Moet ik er wel bij zeggen dat ik in een proefkonijnjaar zat. Bij ons werd het competentiegerichtonderwijs ingevoerd. Nu werken ze er al een tijdje mee, dus ik mag hopen dat het is verbeterd. Al ben ik sowieso geen fan van competentiegerichtonderwijs, maar mijn huidige school werkt er ook mee en dat werkt wel acceptabel.

Er is trouwens een huiskamer topic over het Ma:
[HK] Media College Amsterdam, meer mensen?

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 19:50

Knoffer schreef:
Ik heb erop gezeten. Heb in 2007 daar mijn diploma mediavormgever - grafische vormgeving gehaald.

De school is mij bijzonder slecht bevallen. Slechte computers, weinig lesuren, docenten die nog nooit een computer hadden gezien, geen begeleiding, slechte toetsing, te weinig theorie, te laag niveau, etc. Ik vind dat ik er te weinig geleerd heb door het slechte onderwijs. Moet ik er wel bij zeggen dat ik in een proefkonijnjaar zat. Bij ons werd het competentiegerichtonderwijs ingevoerd. Nu werken ze er al een tijdje mee, dus ik mag hopen dat het is verbeterd. Al ben ik sowieso geen fan van competentiegerichtonderwijs, maar mijn huidige school werkt er ook mee en dat werkt wel acceptabel.

Er is trouwens een huiskamer topic over het Ma:
[HK] Media College Amsterdam, meer mensen?

okee bedankt!
Ja ik heb al vaker slechte verhalen over gehoord maar het lijkt me dat iedereen zn eigen school heel slecht vind. Maar hier heb ik echt heel vaak slechte dingen over gehoord,
daarom heb ik ook even een topic gemaakt.