ik ben nu al lang op zoek naar een winkel ( of site ) waar ze Hello Kitty gitaren verkopen.
Kan iemand mij helpen ? Ik heb het internet al meer als 3 uur afgeschuimd dus ja ik heb al proberen te zoeken.

xx
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

highwaykind schreef:Ik vind toch erg veel links..
lange link in NL
Wel iets ander plaatje.
Die jij op het plaatje hebt heet "Squier Hello Kitty", als je daarop zoekt moet je wel verkoopadressen tegenkomen.
Zij hebben een ontzettend groot assortiment, waaronder de (elektrische) Squier Stratocaster Hello Kitty. Met een beetje geluk hebben ze ook deze western gitaar en anders kunnen ze die misschien bestellen bij Squier/ Fender. Je moet er wel rekening mee houden dat de levering erg lang kan duren, omdat de meeste spullen uit Amerika worden geïmporteerd (uit ervaring).
LimaMambo schreef:heb ze in rotterdam gezien.. in een winkel aan de jonker frans straat geloof ik
edit: Pro Music Store
http://www.promusicstore.nl/html/frame.php

Maar hij staat niet op hun site, zie ik.Gearl schreef:In Harrods (London) heb ik er een gezien.Maar hij staat niet op hun site, zie ik.
De Music Store in Keulen heeft er wel een aantal (klik) maar allemaal elektrisch, helaas...
Succes met zoeken!

_Bonte_ schreef:Gearl schreef:In Harrods (London) heb ik er een gezien.Maar hij staat niet op hun site, zie ik.
De Music Store in Keulen heeft er wel een aantal (klik) maar allemaal elektrisch, helaas...
Succes met zoeken!
Londen is net wat te ver, spijtig . En spijtig dat ze in die winkel in Keulen alleen de elektrische hebben